47% от хората вярват на традиционните реклами 30.01 | 17:27
Най-въздействащият маркетинг е от уста на уста, смята специалист
47% oт хората вярват на традиционните реклами през 2012 г. През 2009 г. 71% от потребителите са им имали доверие.
Данните от проучване, направено в 56 държави, цитира маркетинг специалистът Георги Малчев на семинар "Интернет маркетинг с нулев бюджет".
Увеличава се вярата на потребителите в т.нар. earned media. Това са фаворизиращи даден продукт публикации, които обаче не са купени, а са създадени от потребителите, обясни експертът. Доверието в тях от 74% през 2007 г. нараства на 92% през 2012 г.
Що се отнася до оценките и препоръките на други клиенти, вярата на потребителите в тях се увеличава от 55% през 2007 г. на 70% през 2012 г.
Най-въздействащият маркетинг метод е този от уста на уста, според Малчев. Важни са още мнението на друг клиент, който вече е използвал услугата или стоката, както и рекламите в телевизията.
При изграждането на маркетинг стратегия, трябва да се обърне особено внимание на изпращането на е-мейли на клиентите, единодушни бяха експертите на семинара.
Как да пишете успешни електронни писма на клиентите си, прочетете в Econ.bg.
Водещи
-
Майкъла: Ако ЦСКА играе само с Левски ще стане шампион
Според него Гриша Ганчев ще продължи да помага на клуба
06.05 | 18:00
-
Проф. Костадин Ангелов изригна: Абе, ти си държавата, бе! Ти трябва да носиш реда и законността!
Как така се качваш да шофираш пиян, избухна в социалните мрежи бившият здравен министър по...
06.05 | 17:40
-
Реконструкцията за Ф-16 на авиобаза "Граф Игнатиево" закъснява
Българската армия има системни и технологични проблеми, 2% от БВП са недостатъчни, смята...
06.05 | 16:59
Най-четени
-
Горещо! Слави тайно минал под венчило?
Шоуменът политик ихомълком се оженил за 25-годишна студентка навръх Свети Валентин
06.05 | 11:40
-
Евростат: Безработните младежи под 25 г. са 16%
Това сочат най-новите данни за март 2024 година
06.05 | 12:20