Adidas пуска нова марка на пазара 15.11 | 16:18
Adidas Neo цели потребителите между 12 и 19 години
Германската икона в областта на спортната екипировка Adidas ще атакува пазара с нова търговска марка – Adidas Neo. Марката цели възрастовата група между 12 и 19 години, пише Local.de.
Съгласно стратегията на германската компания Adidas Neo ще представя продукти, които са вдъхновени от английската футболна звезда Дейвид Бекъм. Цените на продуктите от новата марка ще са с около 10% по-високи от тези на Hennes&Mautitz и ще са приблизително едни и същи като тези на Zara.
Пазарът, в който се цели Adidas Neo, е с потенциал от 125 млрд. евро. Германската компания чака обем на продажби от поне 1 млрд. евро годишно от Adidas Neo.
Водещи
-
Политолог: ПП-ДБ ще се превърнат от двигател в мишена на протеста
Избори без илюзии за мнозинство
18.12 | 11:15
-
Грипът настъпва бавно, пикът се очаква след празниците
„През последните години интересът към противогрипните ваксини расте. Миналата година почти...
18.12 | 11:00
-
България представя първите осем изтребителя F-16 Block 70
Преди дни в страната пристигнаха и последните два самолета от първата партида, с което...
18.12 | 10:45
Най-четени
-
Парламентът обсъжда на второ четене гъвкавото работно време за родители
Измененията са внесени от Деница Сачева (ГЕРБ-СДС) и група народни представители и в началото...
18.12 | 09:15
-
Румен Радев продължава продължава консултациите с представители на парламентарните групи в 51-вото Народно събрание
От 10.00 часа – представители на парламентарната група на „Алианс за права и свободи“.
18.12 | 09:30