Adidas пуска нова марка на пазара 15.11 | 16:18
Adidas Neo цели потребителите между 12 и 19 години

Германската икона в областта на спортната екипировка Adidas ще атакува пазара с нова търговска марка – Adidas Neo. Марката цели възрастовата група между 12 и 19 години, пише Local.de.
Съгласно стратегията на германската компания Adidas Neo ще представя продукти, които са вдъхновени от английската футболна звезда Дейвид Бекъм. Цените на продуктите от новата марка ще са с около 10% по-високи от тези на Hennes&Mautitz и ще са приблизително едни и същи като тези на Zara.
Пазарът, в който се цели Adidas Neo, е с потенциал от 125 млрд. евро. Германската компания чака обем на продажби от поне 1 млрд. евро годишно от Adidas Neo.
Водещи
-
В по-голямата си част пожарът в Балчик е овладян, но все още има тлеещи огнища
След заседание на оперативния щаб снощи бяха оставени дежурни екипи, а гасенето се поднови в...
06.08 | 10:30
-
187 подобрени камери от типа триноги ще следят за нарушители на пътищата в цялата страна
Първи резултати по магистрала "Струма"
06.08 | 10:14
-
Промени в организацията на движението по магистрала „Хемус“
В дните от днес до петък между 6:00 и 17:00 часа ще се почистват канавки от км 0 до 14-и км в...
06.08 | 09:59
-
Възможна ли е кандидатура от Пеевски за президентската надпревара?
Може би само лагерът на Радев знаят кой ще продължи линията на говорене.
06.08 | 09:45
Най-четени
-
На 6 август Българската православна църква отбелязва един от най-светлите си празници – Преображение Господне
Божествен глас потвърждава истината
06.08 | 08:30
-
Българският бизнес ще заплати общо 50 милиона лева за пренастройване на касовите апарати
Практически опит от търговците
06.08 | 08:45
-
Нови правила за еднодневните екскурзии: МОН затяга контрола
Целта на новите мерки е да се гарантира безопасността на децата по време на кратки пътувания.
06.08 | 09:15