Adidas пуска нова марка на пазара 15.11 | 16:18
Adidas Neo цели потребителите между 12 и 19 години

Германската икона в областта на спортната екипировка Adidas ще атакува пазара с нова търговска марка – Adidas Neo. Марката цели възрастовата група между 12 и 19 години, пише Local.de.
Съгласно стратегията на германската компания Adidas Neo ще представя продукти, които са вдъхновени от английската футболна звезда Дейвид Бекъм. Цените на продуктите от новата марка ще са с около 10% по-високи от тези на Hennes&Mautitz и ще са приблизително едни и същи като тези на Zara.
Пазарът, в който се цели Adidas Neo, е с потенциал от 125 млрд. евро. Германската компания чака обем на продажби от поне 1 млрд. евро годишно от Adidas Neo.
Водещи
-
На първо четене: НС прие закон, с който се въвежда "такса водомер"
В момента цената на водата се определя единствено на база количеството потребление в кубически...
22.10 | 15:20
-
Убиецът Фахри разстрелял семейството си със 7 патрона за 2-3 минути, а майка си мушкал и с нож
Ясна е цялата хронология на едно от най-тежките престъпления в Бургаска област през последните...
22.10 | 15:10
Най-четени
-
Терзиев: Още 30 декара от парка на Военната академия ще бъдат отворени за гражданите
Кметът на София благодари на генерал-майор Стойко Прокопиев и екипа на академията за...
22.10 | 11:00
-
Денков: Управлението е нестабилно, всеки опит за промяна може да доведе до срутване
На въпрос какво мисли за ротационното председателство на Народното събрание, Денков отговори:...
22.10 | 09:59
-
Костадинов: Обществото в България "агонизира", а децата "буквално се самоизбиват"
Престъпен манталитет
22.10 | 09:15
-
Трагедията в Люляково: След тройното убийство обвиняемият е бил в покрайнините на селото
Обвинението няма да остане само за умишлено убийство, ще бъде допълнено, посочи окръжният...
22.10 | 12:45