Adidas пуска нова марка на пазара 15.11 | 16:18
Adidas Neo цели потребителите между 12 и 19 години

Германската икона в областта на спортната екипировка Adidas ще атакува пазара с нова търговска марка – Adidas Neo. Марката цели възрастовата група между 12 и 19 години, пише Local.de.
Съгласно стратегията на германската компания Adidas Neo ще представя продукти, които са вдъхновени от английската футболна звезда Дейвид Бекъм. Цените на продуктите от новата марка ще са с около 10% по-високи от тези на Hennes&Mautitz и ще са приблизително едни и същи като тези на Zara.
Пазарът, в който се цели Adidas Neo, е с потенциал от 125 млрд. евро. Германската компания чака обем на продажби от поне 1 млрд. евро годишно от Adidas Neo.
Водещи
-
Подписаха договора за проучвания за добив на нефт и газ в Черно море
На церемонията присъства и премиерът Росен Желязков
15.04 | 20:45
-
Тръмп съкращава с 50% бюджета на Държавния департамент
Ще бъдат закрити програми и посолства по целия свят
15.04 | 20:30
-
Даниел Митов: В редиците на МВР има нужда от преподреждане
Трябва да се обръща внимание на "феномени", които влияят негативно на образа на МВР, каза...
15.04 | 20:15
Най-четени
-
Недоволство в Перник заради концесия за добив на въглища
Срещу разработването на находището се обяви и кметът Станислав Владимиров
15.04 | 16:45
-
Футболният лукс в Европа: Къде живеят звездите? 3
15.04 | 08:30
-
ДПС-ДПС решава дали да продължи подкрепата си за правителството на премиера Росен Желязков
В събота Ахмед Доган се завърна в резиденцията си в Бояна известна също така като „Боянските...
15.04 | 09:30