Adidas пуска нова марка на пазара 15.11 | 16:18
Adidas Neo цели потребителите между 12 и 19 години

Германската икона в областта на спортната екипировка Adidas ще атакува пазара с нова търговска марка – Adidas Neo. Марката цели възрастовата група между 12 и 19 години, пише Local.de.
Съгласно стратегията на германската компания Adidas Neo ще представя продукти, които са вдъхновени от английската футболна звезда Дейвид Бекъм. Цените на продуктите от новата марка ще са с около 10% по-високи от тези на Hennes&Mautitz и ще са приблизително едни и същи като тези на Zara.
Пазарът, в който се цели Adidas Neo, е с потенциал от 125 млрд. евро. Германската компания чака обем на продажби от поне 1 млрд. евро годишно от Adidas Neo.
Водещи
-
Министърът на отбраната на САЩ: Операцията беше брилянтна
Хегсет каза още, че бомбардирането на иранските ядрени обекти не е целяло смяна на режима в...
22.06 | 18:00
-
Жена загина при тежка катастрофа между Лясковец и Долна Оряховица
Лек автомобил се е преобърнал в крайпътна нива
22.06 | 17:40
-
мс: Няма непосредствена заплаха за сигурността страната ни
Службите за сигурност следят ситуацията в Близкия изток и своевременно докладват на...
22.06 | 17:20
Най-четени
-
Черният леопард е забелязан преди месеци край Исперих, открити са следи
Изготвен е профил на евентуалния собственик на дивото животно
22.06 | 12:40
-
Атаката на САЩ срещу Иран подготвя пазара на петрол за бум
От обезумели пазари на опции, до покачващи се цени на товарите и дизела - цялата тази...
22.06 | 12:00
-
Оше издирват избягалия хищних в природния парк "Шуменско плато"
Фотокапани, термокамери, дронове и десетки специалисти на терен се опитват да заловят...
22.06 | 10:20
-
Геро стана жертва на фалшива реклама за отслабване
Актьорът опроверга, че е рекламно лице на съмнителен продукт
22.06 | 11:40