Adidas пуска нова марка на пазара 15.11 | 16:18
Adidas Neo цели потребителите между 12 и 19 години

Германската икона в областта на спортната екипировка Adidas ще атакува пазара с нова търговска марка – Adidas Neo. Марката цели възрастовата група между 12 и 19 години, пише Local.de.
Съгласно стратегията на германската компания Adidas Neo ще представя продукти, които са вдъхновени от английската футболна звезда Дейвид Бекъм. Цените на продуктите от новата марка ще са с около 10% по-високи от тези на Hennes&Mautitz и ще са приблизително едни и същи като тези на Zara.
Пазарът, в който се цели Adidas Neo, е с потенциал от 125 млрд. евро. Германската компания чака обем на продажби от поне 1 млрд. евро годишно от Adidas Neo.
Водещи
-
Отново километрични тапи по АМ "Тракия" заради ремонтите
Шофьорите се питат защо от МВР и АПИ не са предприети мерки за органичаването на камионите...
25.09 | 17:45
-
Спасиха мече в безпомощно състояние, открито в река край Смолян
То е от женски пол с рана в областта на врата, която вероятно е от няколко дни
25.09 | 17:30
-
Заради дроновете: Дания обмисля да поиска активиране на чл. 4 от договора на НАТО
Русия отхвърли "абсурдните" спекулации да е замесена в инцидентите
25.09 | 17:00
Най-четени
-
Гонка си спретнаха в София Емрах Стораро и Константин
Видеото дори е качено в социалните мрежи от Константин.
25.09 | 12:59
-
"Възраждане" са внесли в Люксембург иск срещу присъединяването ни към еврозоната
Прогнози за политическата обстановка
25.09 | 11:00
-
Лидерът на ГЕРБ коментира ареста на Коцев и обвини премиера в неадекватна реакция за Плевен
Бойко Борисов: ПП мислят само за оцеляване, не за утрешния ден
25.09 | 10:45
-
Правителството отпуска бутилирана вода за Плевен и Свищов
За решаване на проблема с остарялата водопроводна мрежа са необходими над 3 милиарда лева
25.09 | 08:43