Adidas пуска нова марка на пазара 15.11 | 16:18
Adidas Neo цели потребителите между 12 и 19 години
Германската икона в областта на спортната екипировка Adidas ще атакува пазара с нова търговска марка – Adidas Neo. Марката цели възрастовата група между 12 и 19 години, пише Local.de.
Съгласно стратегията на германската компания Adidas Neo ще представя продукти, които са вдъхновени от английската футболна звезда Дейвид Бекъм. Цените на продуктите от новата марка ще са с около 10% по-високи от тези на Hennes&Mautitz и ще са приблизително едни и същи като тези на Zara.
Пазарът, в който се цели Adidas Neo, е с потенциал от 125 млрд. евро. Германската компания чака обем на продажби от поне 1 млрд. евро годишно от Adidas Neo.
Водещи
-
Вижте всички решения на Министерски съвет от днес
Правителството определи 31 декември 2025 г. и 2 януари 2026 г. за неприсъствени дни
19.11 | 20:00
Най-четени
-
Асен Василев: Борисов да каже имал ли е тайна закуска с Румен Спецов и Валентин Златев
„Виждаме едно огромно бързане и опит да се наложи най-пагубният бюджет за последните 25 години...
19.11 | 11:15
-
Илиян Василев: „Наш“ човек ще купи Фалкона, а правителството ще си вземе нов по-голям самолет
Исторически прецедент
19.11 | 10:15
-
Ученици и родители се обединяват срещу тревожна мода: „Ценоразпис“ за насилие сред децата
Според Мия най-важното са взаимната подкрепа и уважение. По думите на Петър мисията им е...
19.11 | 09:15