BMW остава лидер в премиум сегмента 10.12 | 13:03

Продажбите на компанията за ноември са скочили с 20% на годишна база

От Нели Минчева

Bayerische Motoren Werke (BMW), най-големият световен производител на луксозни автомобили в последно време, отново е начело по продажби в своя сегмент, задминавайки основните си конкуренти Mercedes и Audi.

През ноември 2010 година от BMW са продали цели 129 014 нови автомобила в глобален мащаб, което е с 20% повече спрямо същия месец на 2009 година.

Втори в класацията е Mercedes-Benz с около 17 000 продажби по-малко от лидера, а третата позиция е за
Audi с около 42 000 продажби по-малко спрямо BMW.

В същия период през ноември 2010 година Mercedes-Benz са реализирали 112 300 продажби в световен мащаб, а Audi само 87 050.

В класацията за продажбите влизат и марките собственост на BMW, съответно Mini и Rolls Royce, както и Smart, съответно притежавани от Mercedes-Benz.

В периода от началото на месец януари до края на ноември 2010 компанията BMW има общо 1,1 милиона продажби, Mercedes-Benz е с 1,06 милиона продажби, а Audi - с 1,003 милиона продадени автомобила.

Водещи

Най-четени