Blizoo пак oтнесе солена глоба 23.11 | 15:45

Санкцията е размер на 56 хил. е за нелоялно привличане на клиенти

От Ралица Стоянова

Върховният административен съд (ВАС) е потвърдил нарушение от страна на интернет доставчика "Близу Медиа енд Броудбенд" ЕАД, изразяващо се в нелоялно привличане на клиенти.

Глобата е в размер на 56 288 лева, съобщват от Комисията за защита на конкуренцията (КЗК). 

Производството на КЗК установи, че предоставянето на коледен бонус в края на 2010 г. - ваучер на стойност 30 до 75 лв. към всеки нов договор, сключен за пакетите Blizoo, когато клиентът заплаща абонаментна такса от 25 до 50 лв. за първия месец, е в състояние да повлияе на икономическото поведение на потребителя и да изкриви потребителското търсене към услугите на ответното дружество.

КЗП установи нарушенията от страна на компанията още в началото на 2011 г. Комисията определи тогава "този атрактивен начин за промотиране" на новите услуги под марката Blizoo в периода на коледните празници като "нелоялно привличане на клиенти".

В края на миналия месец пък Върховният административен съд потвърди и глоба на "Близу Медиа енд Броудбенд" ЕАД, наложена заради заблуждаваща реклама. Санкцията беше в размера на 30 379 лева.


Водещи

Най-четени