EVN откри клиентски офис в ж.к. „Тракия“ в Пловдив 16.12 | 16:03

Ще е отворен 7 дни в седмицата. Той заменя стария на ул. „Павликенска“, който няма възможност за разширяване

От iNews.bg

На 16 декември 2020 г. EVN България откри нов офис за клиентско обслужване в гр. Пловдив. Той се намира в ЖК "Тракия", бул. "Освобождение" 59А , комплекс Гербер, блок 173. Офисът беше открит от Робърт Дик, регионален мениджър на EVN България и Стефка Алексиева, ръководител отдел "Връзка с клиенти".

Модерният EVN офис предлага пълния набор от услуги и консултации, свързани с доставките на електро- и топлоенергия. Той е разположен в голямо и просторно помещение с площ от 176 кв. м. и разполага с общо 9 работни места. Новият офис предлага редица удобства на модерното обслужване: достъпна локация, безплатен и голям паркинг, приветлива среда. За по-голямо удобство на клиентите той ще е отворен 7 дни в седмицата и ще работи с удължено приемно време: понеделник – петък: от 9:00 до 18:30 часа, събота и неделя: от 9:00 до 17:30 часа.

Това е вторият изцяло нов клиентски офис на компанията в Пловдив, след като първият отвори врати през 2013 г. в Мол Пловдив. Подобни модерни центрове компанията откри също и в Бургас и Стара Загора. Откриването на поредния нов EVN офис продължава политиката на компанията за развитие и подобряване на клиентското обслужване.

EVN офис в ЖК "Тракия" ще функционира вместо досегашния с адрес ул. "Павликенска" 13, който се помещаваше в сграда на КЕЦ Пловдив Център и не разполагаше с възможности за увеличаване броя на работните места.

Същевременно EVN напомня отново на всички свои клиенти да използват удобните онлайн и дистанционни услуги на компанията в условията на епидемична обстановка.

Водещи

Най-четени