General Motors показа кола специално за Китай 18.04 | 14:29

Автомобилната компания иска да увеличи продажбите си и сред нарастващата средна класа

От Кристалина Илиева

Американският гигант General Motors разкри първия модел от новия си бранд, създаден специално за китайския пазар. Автомобилът Baojun 630 има за цел да увеличи продажбите на GM на най-големия автомобилен пазар в света като превземе и все по-платежоспособната средна класа в Китай.

Достъпният спортен седан има двигател с вместимост 1.5 литра и ще се продава на стойност между 10 и 15 хиляди долара, разказват от компанията.

Автомобилът е създаден от GM заедно с китайските ѝ партньори от Shanghai Automotive Industry Corporation Group и Wuling Motors.

След като вече завладяха богатото китайско крайбрежие и мегаполисите Пекин и Шанхай, автомобилните производители се фокусират върху вътрешността на Китай. Aвтомобилният пазар в страната нарасна с феноменалните 32% през изминалата година.

От GM споделиха, че очакват продажбите им в Китай да се удвоят през настоящата година.

Водещи

Най-четени