H&M навлиза и на българския пазар 07.09 | 11:27

Популярната шведска модна марка ще открие магазин у нас през следващата година

От Ивайло Ачев

Популярната шведска модна марка H&M (Hennes & Mauritz AB) ще открие първия си магазин у нас през март 2012 г. Магазинът ѝ ще се помещава в The Mall в София, пише Jenite.bg.

Според официалната информация магазинът ще бъде на два етажа, разположен на 2200 кв.м.

"Виждаме много голям потенциал за развитие в България и е естествено да се опитаме да се наложим и на българския пазар. Ще можем да предложим и на българските потребители възможност да купуват модерно и качествено облекло на най-добра цена", съобщи главният изпълнителен директор на H&M Карл-Йохан Першон.

Компанията Hennes & Mauritz AB съществува на пазара от 1947 г. и има над 2300 магазина в 41 държави. Освен марката H&M в групата влизат още брандовете COS, Monki, Weekday и Cheap Monday. През 2010 година компанията отчете оборот от 126,97 млрд. шведски крони (13,98 млрд. евро) и печалба от 18,68 млрд. шведски крони (2,05 млрд. евро).

Водещи

Най-четени