L'Oréal представи уникален виртуален съветник за коса на изложението Viva Technology Paris 2019 05.06 | 09:43
Козметичният лидер показа своите най-нови технологични продукти, олицетворяващи визията на компанията за бъдещето на индустрията

Световният лидер в красотата L'Oréal представи най-новите си технологични иновации, задвижвани с глас, изкуствен интелект и обогатена реалност, на изложението Viva Technology Paris 2019. Смарт продуктите олицетворяват "Безкрайната красота" – визията на компанията за дигиталното бъдеще на козметичната индустрия и клиентския опит.
В Париж L'Oréal представи за първи път своите последни технологични иновации за разкрасяване, които посетителите можеха да тестват в 4 различни пространства: Безгранични технологии, Безгранична персонализация, Безгранична креативност и Безгранична ловкост.
Безгранични технологии:
- Виртуален съветник за коса – интерактивно дигитално преживяване, създадено от ModiFace, компанията на L'Oréal, разработваща иновации с добавена реалност и изкуствен интелект. Виртуалният съветник за коса позволява на клиентите чрез гласови команди да тестват виртуално различни цветове на косата, както и да получат професионални съвети за грижа за косата от експертите на L'Oréal Professionnel.
- SkinConsultAI от Vichy – дигитална диагностика на кожата, разработена съвместно с дерматолози, за откриване на признаци на стареене и предлагане на персонализирани съвети за грижа за кожата. Създадена в партньорство с ModiFace и L'Oréal R&I, тази технология се основава на 15 години научни изследвания върху стареенето на кожата и изкуствения интелект.
- Effaclar Spotscan от La Roche-Posay – уеб приложение, разработено съвместно с дерматолози за анализ на склонната към акне кожа. Въз основа на изкуствен интелект и научни данни, тази услуга предоставя съвети и персонализирани препоръки за отстраняване на лезии на акне, предотвратяване на тяхното влошаване и консултация с дерматолог при нужда. Демонстриран бе и сензора MySkin Track UV от La Roche-Posay, който измерва до каква степен кожата ви е изложена на външни фактори като UV лъчи, влага, замърсен въздух.
Безгранична персонализация:
- Shade Finder от Lancôme – модерна технология, базирана на изкуствен интелект. Shade Finder е в състояние да препоръча най-подходящия цвят фон дьо тен, който е идеален за нуждите на потребителя, директно на мястото на продажба. Тази персонализирана услуга в момента се разгръща по целия свят, като над 1000 места за продажба ще бъдат оборудвани с нея до края на 2019 г.
- My Little Factory (Моята малка фабрика) – за първи път L'Oréal представи My Little Factory, технологична иновация, която ще позволи производството на персонализирани фон дьо тени в голям мащаб в бъдеще.
Безгранична креативност:
- 360° зона на потапяне – посетителите на Viva Technology Paris 2019 имаха възможност да се запознаят с тенденции за красота от цял свят, наблюдавани в социалните мрежи, благодарение на изкуствения интелект в тази зона.
Безгранична ловкост:
- 3D печат и персонализиране – посетителите на изложението също се запознаха с възможностите на 3D печата и персонализирането, използвани при дизайна на новите аромати на Lancôme и Viktor & Rolf, и имаха шанса да тестват новата вендинг машина за червила Giorgio Armani с вградено виртуално тестване, разработено от ModiFace.
Любомира Роше, главен дигитален директор L'Oréal, коментира: "За нас бе удоволствие да участваме във Viva Technology, ежегодната среща на технологичния свят във Франция, нашата родина. Това бе чудесна възможност за нас да споделим визията ни за красотата – красота, която е разнообразна и достъпна за всички, съобразена с нуждите и стремежите по света и захранвана от дигиталните технологии. Новите технологии като обогатената реалност, изкуственият интелект, гласовият контрол ни позволяват да предлагаме все по-персонализирани и усъвършенствани услуги на всички, да произвеждаме по един по-гъвкав и устойчив начин, да интегрираме нашите потребители в процеса на разработка и да им предложим преживявания, достъпни по всяко време, навсякъде."
Водещи
-
Индийски монах предсказа: Край на живота на планетата до 15 години
Началото е догодина, природни катаклизми и свирепа война ще унищожат човечеството
22.02 | 17:40
-
Волгин: Има ли мирна инициатива, дошла от Урсула?
Не е неоснователен страхът от въвличането на български военни във войната в Украйна, смята...
22.02 | 17:20
-
Ранени полицаи и арести на протеста на „Възраждане”
Членове и симпатизанти на партията излязоха на демонстрация в защита на българския лев
22.02 | 17:00
Най-четени
-
"Възраждане" на протест срещу еврото пред БНБ (ВИДЕО)
Няколко хиляди души са се събрали в центъра на София
22.02 | 13:03
-
Пет протеста в София днес
22.02 | 10:20
-
Йовчев: Ако НАТО бъде въвлечен във война, не можем да се колебаем дали да вземем участие в нея, или не
Декларацията за български войници в Украйна е била абсолютно излишна, защото никой нищо не е...
22.02 | 12:00