Mercedes и BMW в люта битка за богати банкери 21.04 | 14:50

И двете компании искат да задминат недостижимата от 11 г. японска марка Lexus

От Нели Минчева

Mercedes-Benz, част от Daimler, и Bayerische Motoren Werke (BMW) осъществиха значителни инвестиции на обща стойност 280 млн. долара за обновяване на изложбените си площи в Манхатън с цел да се превърнат в най-добре продаваната луксозна марка в САЩ за годината, съобщава Блумбърг.

По-голямата част от парите – 220 млн. долара, са похарчени от Mercedes за изграждане на нови магазини, които ще бъдат отворени през май. Около 60 млн. долара пък е вложила компанията BWM за обновяване и разширяване на свой обект недалеч от търговските площи на конкурентната група.

Към момента на 2011 г.
Mercedes води BMW по продажби с малка преднина от около хиляда бройки, като и двете компании се стремят да съборят от лидерското място в луксозния сегмент Lexus на Toyota. Японската марка е начело по продажби сред скъпите коли от 11 години насам.

А някои от най-добрите клиенти са автомобилните производители се намират именно в Манхатън, коментира анализатор пред агенцията.
"Финансовите пазари се възстановяват, бонусите се завръщат, банкерите отново се справят чудесно", казва експертът Джеси Торпак.

За първите три месеца на тази година Mercedes има 53 346 продажби в САЩ, а BMW – 52 617. Lexus за момента изостава с 47 356, но до края на годината нещата може и да се променят.

За 2010 г. японската марка беше първа в луксозния сегмент за 11-та поредна година, на второ място остана BMW, а Mercedes беше под номер три.

Водещи

Най-четени