Motorola става част от лудостта Super Bowl 06.02 | 14:36
Компанията ще рекламира нов таблет по време на най-популярното спортно събитие в САЩ
Американската компания Motorola ще рекламира по време на едно от най-популярните спортни състезания в САЩ – Super Bowl, тази вечер. Това ще е една от най-скъпите рекламни кампании за компанията след като раздели бизнеса си през януари.
16-секундният клип ще представи новия таблет Motorola XOOM, разказват от компанията, но не уточняват колко точно ще им струва излъчването на рекламата.
Състезанието за купата на Националната футболна лига в САЩ е най-популярното спортно събитие в страната. Super Bowl се провежда в неделя, а уикендът се превръща в истински празник за американците. През 2010 година 106,5 млн. американци са наблюдавали спортното събитие.
За бизнеса огромната популярност означава голяма гледаемост, което кара компаниите да плащат солидни суми за реклами. През миналата година цената за 30 секунден клип достигна 2,8 млн. долара.
Тази година на Super Bowl ще бъдат излъчени 46 рекламни клипа, голяма част от които изготвени специално за това състезание.
Водещи
-
Търсят дом за кучето на изчезналото дете от с. Конаре, майката не го иска
Животното е в окаяно състояние - видимо недохранено
23.12 | 18:00
-
Досиетата Х: НЛО кръжи над Балкана, блести като Витлеемската звезда
Странното небесно знамение е наблюдвано от Казанлък, Шейново и Ямбол
23.12 | 17:40
-
МС разпредели десетки милиони за министерства и болница
Програмата за украинските бежанци се удължава до март догодина
23.12 | 17:00
Най-четени
-
Как мъж се сдоби с глоба за нарушение в София, без колата му да е мърдала от Пловдив
Какво е обяснението на Центъра за градска мобилност?
23.12 | 12:00
-
Пеевски: ДПС напуска АЛДЕ! Имаме ценностен разлом
Решението е взето след задълбочен анализ и дебат в партията, свързан с бъдещето и базисните...
23.12 | 13:00