News Corp. записа 21% спад на печалбата 05.05 | 11:50

След супер касовия "Аватар", компанията на Мърдок очаква новия си хит "Рио" за скок в печалбите

От Кристалина Илиева

Медийният и филмов гигант News Corp претърпя спад на печалбите от 21% за третото тримесечие от фискалната си година, най-вече заради липсата на нов супер касов филм, какъвто беше "Аватар" през 2009 година.

Печалбите на империята на Рупърт Мърдок за тримесечието от януари до март 2011 година са спаднали до 682 милиона долара в сравнение с отчетените преди година 861 милиона долара, съобщават от компанията.

Все пак същият период на 2010 година беше рекордно тримесечие за News Corporation, която още събираше огромни суми от излъчването на най-добре продавания филм за всички времена "Аватар".

Компанията продължава да губи и заради MySpace, която изостава все повече в напрегната конкуренция с Facebook. Отделно от това News Corporation плати 125 милиона долара обезщетение на Insignia Systems след дело за антитръст практики.

Приходите на News Corporation са намалели до 8.26 милиарда долара спрямо рекордните приходи от 8.78 милиарда долара за периода от януари до март миналата година.

Но компанията на австралийския медиен магнат обяви, че очаква ново засилване на печалбите през текущото тримесечие заради новия хитов филм "Рио".

Много добре се развива и телевизионният сегмент на News Corporation, който само за година е увеличил повече от четири пъти приноса си за печалбите на компанията.

Водещи

Най-четени