Nissan с план как да изтика Toyota от Европа 03.03 | 15:47

Открива нови 400 магазина на континента

От Елена Коцева

Автопроизводителят Nissan има намерение в близките три години да открие в Европа 400 нови магазина. Това намерение бе обявено след като в последните 5 години фирмата откри 600 общо в цяла Европа.

Ръководството на компанията се надява с тази стъпка и заедно с пускането на пазара на нови модели, да успее да изтика от пазара на Стария континент другия японски гигант Toyota.

Само за последните 10 години Nissan се представи с 10 нови модела, като от компанията се хвалят и с най-богатата гама от продукти, предлагани в Европа.

През 2010 година делът на Nissan на автомобилния пазар на континента беше 3.1%, но само за първите два месеца на тази година нарасна до 3.5%.

Амбициите на ръководството на Nissan за тази година са да достигна пазарния дял от 5%.Плановете на Nissan определено не тревожат обаче чак толкова производителите на Toyota. Дидие Лерой коментира, че извънредно амбициозни цели имат много фирми. Лерой се хвали обаче, че от половин година Toyota изпълнява всичките си цели. 

От Toyota разчитат обаче на повишаване на оборота през тази година с до 10%, въпреки че все още фирмата се възстановява от удара заради изтеглянето на автомобили от пазара, което продължи почти през цялата 2010 година. В момента Toyota разчитат на пазара на хибридите с бензинови и електрически двигатели. 

"Ние не гоним пазарен дял, нито обеми. Нашата цел в Европа е стабилен ръст”, посочва Лерой.

Водещи

Най-четени