Pepsi съкращава 8700 служители, за да се бори срещу Coca-Cola 10.02 | 18:25
Целта е да се отделят допълнителни 600 милиона долара за маркетингови кампании
Обещанията на Pepsi, че ще се бори упорито с прекия си конкурент Coca-Cola, получиха официално покритие.
Компанията потвърди, че съкращава 8700 работни места, за да може да освободи допълнителни 600 милиона долара, които да бъдат похарчени под формата на допълнителни маркетингови инициативи и реклама от всякакъв вид.
Първоначалните планове за съкращения в Pepsi бяха значително по-малки.
Количеството освободени работници представлява 3% от цялата работна сила на Pepsi, а засегнатите единици ще бъдат подбрани измежду 30 клона на компанията по целия свят.
Решението за промяна на посоката на Pepsi е продиктувано и от инвестициите в нови, здравословни газирани напитки и снаксове.
За последната година Pepsi се утвърди като третата по големина марка в рамките на пазара за газирани напитки в САЩ. Лидер е Coca-Cola, следван от Diet Coce.
Сред по-известните марки на фирмата в момента са Mountain Dew и Sierra Mist.
Водещи
-
Юлиян Петров, КТ "Подкрепа": Оценката за възпитание не е наказание
"Ако едно от двете не е на ниво, всичко е много люлеещо се и крайния резултат го няма", заяви...
21.01 | 10:59
-
В страната ни се преработват около 30 хил. тона текстилни отпадъци
Разделното събиране на непотребните текстилни продукти е единственият начин те да получат...
21.01 | 10:30
-
Костадин Костадинов: Идването на Тръмп на власт е нещо добро за България
"Встъпването в длъжност на Доналд Тръмп като президент на САЩ би имало пряко значение за...
21.01 | 09:59
Най-четени
-
Бактериите са най-честата причина за пневмония при възрастни
Ако пневмонията е причинена от един от следните видове причинители, тя се нарича атипична...
21.01 | 09:45