Playboy наеха консултанти за потенциалната продажба на еротичната империя 25.03 | 14:55
Тиражът на списанието спадна до 800 000 бр. месечно

Playboy е наел банкери, които да оценят потенциалната продажба на еротичната империя на Хю Хефнър, в която се включват списание Playboy, лицензионна компания и прословутото имение на Хефнър, предаде Financial Times, позовавайки се на източници, запознати с операциите на групата, пожелали анонимност.
Компанията, основана през 1953 г. от Хю Хефнър, ексцентричният вече 89-годишен медиен предприемач, е наела консултантската Moelis & Company, която ще ръководи потенциалната продажба. Придобиването на Playboy може да бъде на стойност между 400 и 500 млн. долара. Преди 5 години Хефнър получи пълния контрол върху тогава публично търгуваната компания за 207 милиона долара.
До момента към базираната в Лос Анджелис група вече има няколко оферти, тъй като имението на Playboy беше пуснато за продажба през януари, като изискваната от компанията цена е 200 милиона долара. "Решението да се продаде имението породи широк интерес сред група от потенциални копувачи", посочва източник на Financial times. "Не е известно дали ще се стигне до сделка."
Сред спряганите за възможни купувачи са представители, включващи от традиционните медийни компании до милионери от възникващите пазари, търсещи придобиването на известен бранд, който може да се използва като ливъридж на верига клубове и ресторанти по цял свят.
Тиражът на списанието спадна до 800 000 бройки месечно от 5,6 милиона през 1975 г., сочат данни на Alliance for Audited Media. Освен това в него вече не присъстват снимки на голи модели, като решението на компанията беше оповестено по-рано от главния ѝ изпълнителен директор Скот Фландърс, който посочи, че "Вече хората са един клик разстояние от всеки въобразим сексуален акт, при това – безплатно."
Въпреки залязващото медийно присъствие, Playboy се представя относително добре онлайн, където броят на уникалните посетители на сайта на компанията нарасна до 21,5 милиона в световен мащаб през януари. Покачването се дължи до голяма част именно на премахването на голото съдържание, което е позволило средната възраст на посетителите да се понижи, посочват анализатори. Същевременно в социалните мрежи Playboy се фокусира върху представянето на видео материали, чиито гледания през последните месеци също растат, пише econ.bg.
Водещи
-
Летище Бургас очаква ръст в броя на пътниците от Германия през този летен сезон с около 70 на сто.
Летище Бургас очаква ръст в броя на пътниците от Германия през този летен сезон с около 70 на...
16.05 | 17:59
-
Украинският президент призова за твърди санкции, ако преговорите в Истанбул се провалят
По-ниско ниво на руската делегация
16.05 | 17:40
-
Отлагат либерализацията на тока за неопределено време
Депутатите приеха промени в Закона за енергетиката, които запазват ролята на КЕВР при...
16.05 | 17:20
-
Българка ще лежи 6 години в затвора за продажба на бебе в Гърция
Наказанието му е наложено от Наказателен съд в Солун и ще бъде приведено в изпълнение в ...
16.05 | 17:00
Най-четени
-
Ако няма споразумение - и уикендът няма да има градски транспорт
И предупредиха, че се очаква масово търсене на работа от страна на водачите.
16.05 | 11:00
-
Служителите в метрото са готови да се включат в протеста
Според него исканията за по-високи заплати в сектора са справедливи. Той заяви, че до...
16.05 | 12:30
-
Бойко Борисов отправи остри критики към кмета на София Васил Терзиев във връзка с продължаващите протести
Той обвини Терзиев в бездействие и подчерта, че според него Столична община разполага с...
16.05 | 10:15
-
Румен Радев: Манипулациите, че предложеният от мен референдум е срещу еврото, са обида за интелекта на българите
Това коментира президентът
16.05 | 13:30