Vivacom инвестира 2 млн. лв. в различни социални проекти 23.04 | 20:59

Създадоха социална мрежа за математици

От Елица Елефтерова

През 2014 година компанията Vivacom ще инвестира 2 млн. лв. в различни социални проекти, които ще бъдат фокусирани върху четири основни сегмента - образование, спорт, благотворителност и култура. Това анонсира Атанас Добрев - изпълнителен директор на компанията на среща с журналисти.

По отношение на благотворителната дейност на компанията идеята тази година е кампанията "Жълти стотинки” да предостави финансова помощ на младежите, които излизат от институциите.

Целта е чрез програмата "Дом възможност” младежите да придобият социални умения, които да им помогнат да започнат самостоятелния си живот. За пет години по този проект са преминали обучение 60 младежи в пет различни защитени жилища като 30% от тях са подобрили знанията и уменията си, а 60% са намерили подходяща работа.

Заедно с Института по математика и информатика на БАН компанията създава платформа, изградена около портален сайт, който свързва различни услуги като целта е да събере на едно място любителите на естествените науки и най-вече математиката на едно място, където могат да се водят дискусии и да се обменят знания и подкрепа за учениците.

Постоянен екип ще се грижи за платформата, в чието управление ще се включат и стажанти от компанията.

В същото време ще бъдат финансирани и български клубове и спортни школи. Компанията ще спонсорира и подготвящото се в момента европейско първенство по спортна гимнастика, чиито организатор е школата на Йордан Йовчев.

Водещи

Най-четени