Volkswagen напредва на американския пазар 05.08 | 14:04

По-ниските цени помагат на най-голямата европейска автомобилна компания

От Ивайло Ачев

По-ниските цени помагат на най-голямата европейска автомобилна компания Volkswagen да напредва към целта си да учетвори продажбите си на американския пазар до 2018 година, пише Local.de.

Продажбите на VW през първите седем месеца на годината са се повишили с 22% до 150 хил. автомобила. Най-ниските цени са около 20 хил. долара – на толкова се оценяват най-новите модели Passat, Golf, Beetle и Jetta.

През миналата година Passat беше конкурентен като цена на само 7-8% от колите в своя сегмент на американския пазар. Сега обаче процентът вече е 70 на сто, твърди Джонатан Браунинг, изпълнителен директор на американския клон на VW.

Според стратегията си за развитие до 2018 година Volkswagen трябва да стане най-големият автомобилен производител в света с годишни продажби от 10 млн. единици. За целта на американския пазар продажбите трябва да достигнат 800 хил. автомобила с марка Volkswagen и 200 хил. с марка Audi. През 2010 година VW е продала в САЩ 296 хил. автомобила – 213 хил. с марка Volkswagen и 83 хил. с марка Audi.

Водещи

Най-четени