Volkswagen очаква чудеса след рекламите на "Супербоул" 10.02 | 10:18
Най-голям успех пожъна рекламата с малкото момче, облечено в костюм на Дарт Вейдър, което се опитва да мести различни предмети и неща с помощта на „силата“
Европейската компания номер едно в света на автомобилите Volkswagen възлага огромни надежди за сериозен ръст на продажбите си на американския пазар след грандиозния успех на рекламните ѝ спотове по време на "Супербоул", става ясно от материал, публикуван на сайта на VW.
Най-голям успех пожъна рекламата с малкото момче, облечено в костюм на Дарт Вейдър, което се опитва да мести различни предмети и неща с помощта на "силата". Естествено детето не успява да помръдне нищо дори на косъм преди баща му да запали двигателя на Passat-а си дистанционно. Рекламното клипче има почти 24 млн. гледания в YouTube.
Другата реклама на VW е на черен бръмбар, който успява да спечели състезание с други буболечки в една гора. В YouTube тя е гледана 3 млн. пъти.
Американският пазар е ключово звено за VW в опита на компанията да стане номер едно в света до 2018 година. Германците изграждат завод за производство на автомобили в Тенеси с производствен капацитет от 150 хил. единици, като се предвижда той да бъде разширен доо 300 хил. единици.
Водещи
-
Търсят дом за кучето на изчезналото дете от с. Конаре, майката не го иска
Животното е в окаяно състояние - видимо недохранено
23.12 | 18:00
-
Досиетата Х: НЛО кръжи над Балкана, блести като Витлеемската звезда
Странното небесно знамение е наблюдвано от Казанлък, Шейново и Ямбол
23.12 | 17:40
-
МС разпредели десетки милиони за министерства и болница
Програмата за украинските бежанци се удължава до март догодина
23.12 | 17:00
Най-четени
-
Как мъж се сдоби с глоба за нарушение в София, без колата му да е мърдала от Пловдив
Какво е обяснението на Центъра за градска мобилност?
23.12 | 12:00
-
Пеевски: ДПС напуска АЛДЕ! Имаме ценностен разлом
Решението е взето след задълбочен анализ и дебат в партията, свързан с бъдещето и базисните...
23.12 | 13:00