Американски вериги за бързо хранене атакуват индийския пазар 14.04 | 11:23

Няколко компании навлизат в Индия до 2 години

От Кристалина Илиева

Надпреварата сред световните вериги за хранене за индийския пазар се наелектризира още повече след като още няколко американски вериги обявиха в началото на седмицата намеренията си да стъпят в станатата.

Сред първите, които планират да впрегнат все по-голямата покупателна способност на Индия са веригите Denny's и Rita's Water Ice, които възнамеряват да стъпят на индийския пазар до две години.

Denny's е верига за бързо хранене, известна в САЩ с това, че сервира палачинки и наденички през целия ден, а Rita's Ice ще стане първият чуждестранен конкурент на местните брандове сладолед (като Gola, например), които се предлагат предимно на щандове на улицата.

Ще ги последват веригата ресторанти Pollo Tropical на компанията Carrols Restaurant и известните с хамбургерите си вериги Applebee's и Johnny Rockets.

Всички тези ресторанти ще трябва да се борят за своето място на възлизащият на 13 милиарда долара индийски пазар за бързо хранене както и да се съревновават с лидерите в своя сектор McDonald's и Yum Brands. Последните вече адаптират своето класически месно меню към преобладаващо вегетарианския вкус на индийците.

От Denny's също съобщиха, че ще извадят телешкото и свинското от менюто си и ще ги заменят с рибни и вегетариански ястия.

Други вериги за хранене, които чакат на опашка, са Wendy's, Arby's International, Carl's Jr и Schlotzsky's Deli, които предлагат сандвичи и бургери, съобщава "Ройтерс".

Освен това Starbucks и Dunkin Donuts наскоро обявиха намеренията си също да навлизат на индийския пазар, успоредно с популяризирането на културата на пиене на кафе в страната.

Водещи