Билла и Лидл борят крадците със сурови правила, които ще ударят по всички клиенти 23.06 | 15:00

Всеки клиент, вече напазарувал и платил продуктите си, е длъжен да чекира на специално устройство с кода на касовата си бележка, за да излезе от магазина

От iNews.bg

Големите вериги "Лидл” и "Билла” предприеха мерки да ограничат загубите от кражби и последваха европейската практика на хипермаркетите в чужбина – въведоха задължително чекиране на изхода.

Така всеки клиент, вече напазарувал и платил продуктите си, е длъжен да чекира на специално устройство с кода на касовата си бележка, за да излезе от магазина. През вратичката минават и клиентите от касата, и тези от устройствата за самообслужване.

Ако се окаже, че сте забравили или загубили касовия бон, трудно ще излезете през вратата, затова го пазете внимателно. Новото правило е особено важно за разсеяните или бързащи купувачи на индивидуалните каси, които често забравят бележката на джоба на устройството за самообслужване или дори на касата.

Сега вече тази немарливост ще им излезе през носа, защото без талончето, изходът е затворен.

Хранителните вериги отдавна са пропищели от клиенти, които пробутват трика да платят част от продуктите на касата, а една-две дреболийки да мушнат в чантата.

Този номер учудващо минаваше досега и никаква аларма на изхода не сигнализираше, че от магазина излизат купувачи с открадната стока.

Сега обаче царството им приключи, коментираха търговци в един от големите магазини в София.

Всъщност засега има гратис период, докато всички магазини снабдят салоните си с подобни устройства. Засега "спирачките” на изхода са монтирани само в някои филиали на основните вериги.

Практиката вече е въведена в "Билла” на столичната улица "Раковски”, както и в "Лидл” в кв. "Хаджи Димитър”.

Водещи

Най-четени