Бум на продажбите на BMW-та в Азия 06.11 | 12:53

Общият обем на продажбите на BMW е нараснал с 9%

От Александър Димитров

Истинският бум на продажби в Азия е помогнал на немския автомобилен концерн BMW да стабилизира и дори подобри позициите си, съобщава BBC. Така приходите на компанията са скочили рекордно за третото тримесечие – въпреки сериозните проблеми на европейския фронт.

Увеличението на продажбите на компанията от началото на годината до края на септември в Китай е с цели 33%, а в Япония – с 21,5%. Това е довело до нарастване на приходите със 17,6%, или с 2 милиарда евро, за периода между юли и септември тази година.

Дори и в мрачната икономическа обстановка на Европа, продажбите са нараснали с 2,6%.

"Очакваме още растеж през четвъртото тримесечие, което предстои. Въпреки че ние – както и целият сектор, все пак си оставаме в конфронтация с проблемните условия за бизнес", изтъкна главният изпълнителен директор на концерна Норберт Райтхофер.

Общият обем на продажбите на BMW – включително и по линия на марките Rolls Royce и Mini, е нараснал с 9% до 434,963 броя за тримесечието.

Водещи

Най-четени