Добрите практики и новостите в PR-а и рекламата обсъдиха специалисти 06.04 | 19:42
Първо издание на семинара PR Guru

Водещи специалисти в областта говориха за добрите практики у нас, както и за новостите в бизнеса, с които тепърва ще се запознаем. Освен полезните лекции, събитието предостави възможност на всички присъстващи да създадат нови контакти и да разменят свежи идеи помежду си. iNews е медиен партньор на първото издание на семинара PR Guru, който се проведе на 5 април в София,
Семинарът стартира с лекция на Александър Дурчев, изпълнителен директор на All Channels Communication Group и председател на Българската асоциация на PR-агенциите (БАПРА). Според него развитието на комуникациите ще се базира на бъдещото сливане на рекламата и PR-a в едно. "Фокусът трябва да бъде върху интеракцията с марката, а не върху нейното послание”, смята той. Дурчев посочи няколко примера, сред които полско онлайн приложение, което привлича вниманието както на жените, така и на мъжете. То носи името Magic Boobs и както сами можете да се досетите, в основата на кампанията стоят женските гърди.
Сайтът е насочен към мъжката аудитория като се визира възможността да опипват бюста на гола блондинка. След като си поиграят малко с гърдите ѝ, те получават няколко прости сувета как могат сами да преглеждат половинките си за наличие на новопоявили се бучки. Идеята със сигурност е интригуваща, а хилядите ѝ последователи са факт. Повече информация можете да видите тук.
Десислава Бошнакова - собственик на ROI Communication и преподавател по PR в Нов Български университет, представи своята презентация за съвестта, етиката и PR-a, илюстрирайки общото между тях чрез български поговорки, които много добре познаваме. "Добрата дума, цена няма”, сигурна бе тя. Друга сентенция, цитирана от нея, припомни, че "Вълкът гозината си мени, но нрава не” или с други думи "На човек каквото е по гайдата, на това вярва". Бошнакова подчерта, че когато искаме да продадем идеята си, не трябва да бъдем лаконични на думи, а напротив.
"Думи трябва да похарчиш, когато искаш да продадеш нещо", увери ни тя. Форумът продължи с презентация на Людмил Каравасилев, който заема поста на съветник "Публични комуникации”. "Имаме само един свят, но живеем в различни светове”, припомни ни той. Според него една компания трябва да следва значима за философията си кауза, за да намери своя собствена ниша на пазара.
За да се случи това обаче, компанията трябва да познава добре мнението на служителите си, както и каузите, които подкрепя конкуренцията. Според Каравасилев най-важна е нуждата да се намери ниша, в която компанията да е сама и много силна – без наличието на конкуренти, само свободно пространство за реализиране на проектите ѝ.
Последна в програмата на PR Guru бе Нели Бенова, която е основател и управляващ директор на Apeiron Communication. Тя припомни, че успешните комуникации започват отвътре, като не пропусна да отправи и няколко въпроса към публиката, относно взаимоотношенията между служителите в различните фирми. "Гласът на всеки трябва да бъде чут, за да се избегнат шушукането и възпрепятстването по-късно”. С известният цитат Бенова започна своята презентация, карайки всеки един от публиката да се замисли за средата, в която работи. Само след като всички служители бъдат въвлечени заедно в работния процес, те ще се гордеят от работата и целите си.
Водещи
-
Наближава Черешова задушница: Виж кои са най-важните традиции, какво се прави и какво Не
"Милост за даване да имаш към всеки живеещ, но и умрелия не лишавай от милост" - четем в...
04.06 | 11:45
-
Желязков: Ще дадем всички гаранции, че няма да има недобросъвестни търговски практики
И съобщи мерките, които правителството предприема.
04.06 | 11:30
-
Илхан Кючюк: Сложният разговор за еврото тепърва започва
България допуска грешки в комуникацията за еврозоната, смята евродепутатът
04.06 | 11:15
-
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов с коментар преди излизането на конвергентния доклад
Той коментира и протеста срещу еврото, който блокира центъра на София.
04.06 | 10:59
Най-четени
-
Повече от 2 милиона американци са "изчезнали" от населението през 2020 и 2021 година
Решения има, но липсва политическа воля
04.06 | 08:59
-
Politico: Най-бедната страна в ЕС се готви да влезе в еврозоната 2
При положителен доклад от днес, следващите стъпки в процеса са:
04.06 | 09:14