Жесток раздор между Avon и представителите й заради таблети 20.02 | 11:41

Мотивационната кампания на фирмата става повод за скандал

От Елица Елефтерова

Подразделението на американската компания Avon в България изненада неприятно представителите си, като ги залъга с кампания за продажба на парфюм.

Недоволни дистрибутори сигнализират, че са били измамени от компанията с последната мотивационна кампания. Причината - обещан таблет Lenovo, ако съберат в поръчката си 25 парфюма.

За дистрибуторите, работещи по третия каталог от началото на годината, се сава възможност, ако успеят да продадат два парфюма, чиято стойност е 25,90 лв., да получат отстъпка от 35% от стойността им.

Тези, които продадат четири парфюма, ще получат 50% отстъпка от стойността им, а тези, които продадат 25 парфюма, ще получат като подарък таблет Lenovo Idea Tab A 1000.

Кампанията по продажбата на парфюмите е толкова силна, че само за броени дни са продадени близо 40 хил. парфюма. Това означава, че тези, които трябва да получат наградата са близо 1600 души, разбра Econ.bg. От Avon обаче не разполагат с достатъчно таблети за раздаване.

Каква е светкавичната реакция на подлъганите представители и какво твърдят от Avon вижте в Econ.bg.

Водещи

Най-четени