Каквo да направим при обявяване на щета след масово природно бедствие? 10.07 | 11:10

От клиентите не се изискват никакви документи за доказване на събитието, казаха от ЗАД „Виктория“

От iNews.bg

В офисите на ЗАД "ВИКТОРИЯ" започна незабавно приемане на уведомления за щети в следствие на падналата на 08.07.2014 г. градушка в София. От клиентите не се изискват никакви документи за доказване на събитието. С оглед на качественото обгрижване на клиентите и тяхното спокойствие ЗАД "ВИКТОРИЯ” удължава срока за подаване на уведомление за щети на 30 дни.

"По отношение на Застрахователно АД "ВИКТОРИЯ" са се обадили вече над 1000 клиенти. Постоянно продължават обажданията, голяма част от които съответно веднага се насочват към пунктовете за огледи, а на другите се насрочва съответно час кога да дойдат", заяви Юри Копач, член на Управителния Съвет и зам.-изпълнителен директор на ЗАД "ВИКТОРИЯ".

По думите му нанесените след градушката щети са смесени. Обикновено това са начуквания по целия автомобил и счупени стъкла.

Той отчете, че първите няколко часа винаги са пикови, защото почти няма автомобил в София, който да има "Каско" и който да не е ударен, поради факта, че около 17 часа трафикът от автомобили е огромен. Само автомобилите, които са били под някакъв навес или в гараж по време на градушката, са без щети.

Юри Копач обясни, че въпросът е застрахователят да успее да запише всички обаждания, да приеме първите клиенти, които са се явили в пунктовете, а на тези, които са записани, да бъде даден номер на претенция, така че хората да са спокойни. Съответно да им бъде върнато обаждане и да бъдат поканени за извършване на допълнителен оглед в удобно за тях време през следващите дни. Той отчете, че за да могат всички да си заведат щетата, ЗАД "Виктория" работи и с удължено работно време до 20:00ч.

 

Цялото интервю с Юри Копач може да прочетете в Econ.bg.

Най-четени