Китайчетата не харесаха Барби 08.03 | 16:04
Шестетажният "храм" на Барби в Шанхай е затворен
Близо две години след откриването на шестетажен магазин за кукли Барби в Шанхай, американската фирма производители на играчките Mattel обявява края на своя проект.
Продажбите в розовия храм на Барби определено не са оправдали очакванията на собствениците и това потвърждава славата на Китай като специфичен пазар, на който не може да стъпи всяка една западна компания.
Кукленият дворец бе открит през март 2009 година в рамките на отбелязването на 50-годишнината от рождението на известната кукла. Именно тогава продажбите на Барби с западните страни драстично намаляха, пише БиБиСи.
За магазина в Шанхай бе обявено, че няма да продава само играчки, но стил на живот. Действително и до вчера в магазина в Шанхай купувачите можеха на посетят бар, ресторант, дизайнерско студио и спа-салон.
Mattel обаче не е единствената компания, която се отказва от навлизане на китайския пазар. Best Buy – специализирал основно в продажба на битова електроника, затвори миналия месец 9 магазина в Китай, в това число и централния си офис в Шанхай.
Оттеглянето на Mattel от Китай още веднъж демонстрира сложността на пазара, в който международни марки трябва да се сблъскат с китайските потребители.
Водещи
-
Режимът на прекратяване на огъня между Израел и „Хизбула“ влезе в сила
Примирието влезе в сила в 04:00 ч. местно време
27.11 | 09:45
-
Работата около празнични дни и официални дни се заплаща двойно
Официални празнични дни тази година, според Кодекса на труда, се падат 24 декември, Бъдни...
27.11 | 09:30
-
Димо Алексиев остава минимум месец в ареста
27.11 | 08:30
-
Доналд Тръмп се завръща в Белия дом
27.11 | 08:16
Най-четени
-
Димо Алексиев остава минимум месец в ареста
27.11 | 08:30
-
Доналд Тръмп се завръща в Белия дом
27.11 | 08:16
-
Работата около празнични дни и официални дни се заплаща двойно
Официални празнични дни тази година, според Кодекса на труда, се падат 24 декември, Бъдни...
27.11 | 09:30