Китайчетата не харесаха Барби 08.03 | 16:04
Шестетажният "храм" на Барби в Шанхай е затворен

Близо две години след откриването на шестетажен магазин за кукли Барби в Шанхай, американската фирма производители на играчките Mattel обявява края на своя проект.
Продажбите в розовия храм на Барби определено не са оправдали очакванията на собствениците и това потвърждава славата на Китай като специфичен пазар, на който не може да стъпи всяка една западна компания.
Кукленият дворец бе открит през март 2009 година в рамките на отбелязването на 50-годишнината от рождението на известната кукла. Именно тогава продажбите на Барби с западните страни драстично намаляха, пише БиБиСи.
За магазина в Шанхай бе обявено, че няма да продава само играчки, но стил на живот. Действително и до вчера в магазина в Шанхай купувачите можеха на посетят бар, ресторант, дизайнерско студио и спа-салон.
Mattel обаче не е единствената компания, която се отказва от навлизане на китайския пазар. Best Buy – специализирал основно в продажба на битова електроника, затвори миналия месец 9 магазина в Китай, в това число и централния си офис в Шанхай.
Оттеглянето на Mattel от Китай още веднъж демонстрира сложността на пазара, в който международни марки трябва да се сблъскат с китайските потребители.
Водещи
-
Гърция започна военни учения в Егейско море
В маневрите участват над 60 бойни самолета и целият флот
17.09 | 15:30
Най-четени
-
Експерти: България е рекордьор по загуба на вода
Според експертите България е рекордьор по загуба на вода.
17.09 | 10:30
-
След стрелбата в училище в Хасково: Майката на ученика поискала пистолета, държала се безочливо
Реакцията на ръководството на училището:
17.09 | 10:15
-
Ивелин Михайлов: На 100% подкрепяме вота на недоверие
"Ние сме част от партиите, които са го подкрепили, не са търсили от нас подписи, ние сме от...
17.09 | 11:45
-
Притежанието и разпространението на райски газ може да доведе до лишаване от свобода до пет години
Санкции за родители и шофьори
17.09 | 08:45