Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК 22.10 | 13:33
Специална страница в интернет помага да се ориентират за сливането на двете банки
Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.
От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration , както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк. На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата – те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.
"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно- инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.
В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите.
От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.
Водещи
-
Директорът на "Метрополитен" с апел към пътниците за новите мотриси
Първият от осемте нови метровлака вече е в столицата. С официално откриване вчера, той беше...
21.11 | 14:00
-
Протести и спорове за бюджета - горещите точки на политическия терен
Стефанов е на мнение, че първият бюджет в евро е предизвикателство, но също така посочи, че...
21.11 | 13:45
-
"Възраждане" атакува в Конституционния съд промените в "Лукойл"
Лидерът на "Възраждане" Костадин Костадинов обяви действията на партията на брифинг в...
21.11 | 13:30
-
След катастрофата във Фукушима: Възобновяват най-голямата атомна електроцентрала в света
Япония се отказа от ядрената енергия след цунамито, което причини аварията в централата...
21.11 | 13:15
Най-четени
-
Добра новина за собственици на апартаменти в Елените
Премахват се покрития върху реката, не жилищни сгради
21.11 | 10:44
-
Борисов: Тези протести са за това - да не се приеме бюджет в евро
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов коментира пред журналисти протестите пред НС, провели се в...
21.11 | 10:15
-
Заплащането за 31 декември и 2 януари ще е различно
Работещите по график - при сумирано изчисляване на работното време, по време на официалните...
21.11 | 09:30
-
Поверия и обичаи за Деня на християнското семейство
Препоръчва се вярващите да се изповядат предния ден
21.11 | 11:45