Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК 22.10 | 13:33
Специална страница в интернет помага да се ориентират за сливането на двете банки

Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.
От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration , както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк. На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата – те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.
"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно- инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.
В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите.
От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.
Водещи
-
„Възраждане“ се вдига на нов протест срещу еврото
Лидерът на партията Костадин Костадинов отправи апел към противниците на въвеждането на еврото...
03.06 | 21:00
-
Джефри Сакс:Сценарият за разпад на Европейския съюз е възможен
Тази структура остава доста крехка, заяви американският икономист
03.06 | 20:45
-
В сряда се очакват положителни конвергентни доклади от ЕЦБ и ЕК
Очакванията са двата доклада да са положителни
03.06 | 20:30
-
Мъск пуска интернет в български села?
КРС инициира обсъждане за разгръщането на "Старлинк" в отдалечени малки населени места
03.06 | 20:15
Най-четени
-
Балабанов: Изплашен от еврото, колегата Цончо стои на площада, а спестяванията му са в евро
По думите му правителството е създадено като опит за стабилизация на страната.
03.06 | 10:15
-
Завладява ни нов силно заразен вариант на COVID-19!
Той вече се ра разпространява по света, вижте симптомите
03.06 | 16:15
-
Адвокати излизат на ефективен протест пред Съдебната палата в Пловдив
Протестът е насрочен за 12.00 часа.
03.06 | 11:00
-
Това е шампионът по покупки на жилища в София
с приемането на еврото пазарът на недвижими имоти у нас ще се успокои, смятат брокери
03.06 | 17:00