Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК 22.10 | 13:33
Специална страница в интернет помага да се ориентират за сливането на двете банки

Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.
От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration , както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк. На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата – те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.
"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно- инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.
В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите.
От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.
Водещи
-
Ето кой стана причина да бъде арестувана пак Жана Бергендорф
Драмата се разиграла в Слънчев бряг, докато певицата е в изпитателен срок от предишна присъда
17.07 | 15:30
-
Опасни лилави медузи в морето около Солун, Катерини и Халкидики
Гръцки медици дават съвети какво се прави при ужилване от такава медуза
17.07 | 15:20
-
Сблъсък в ЕС: Германия отхвърля бюджета на Урсула фон дер Лайен
Берлин се противопоставя на по-високите разходи и новите данъци, предложени от Европейската...
17.07 | 15:10
Най-четени
-
Божанков и Цончо Ганев се помириха
Миналата седмица Явор Божанков поиска Цончо Ганев да освободи мястото на председателстващ...
17.07 | 10:45
-
Електрическите тротинетки получиха нова регулация след гласуването в парламента на промените в Закона за движение по пътищата
Депутатите забраниха на деца под 16 години да карат тротинетки, а защитната каска стана...
17.07 | 10:59
-
Ключов ден: Апелативният съд решава за кмета на Варна
Вчера заместник-кметът на Варна Диан Иванов се отказа от показанията си срещу Коцев,...
17.07 | 09:15
-
С жива верига жителите на три села блокираха главния път Добрич - Силистра
От общината са готови да помогнат за решаването му.
17.07 | 10:15