Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК 22.10 | 13:33
Специална страница в интернет помага да се ориентират за сливането на двете банки
Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.
От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration , както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк. На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата – те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.
"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно- инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.
В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите.
От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.
Водещи
-
Фънки празнува 65 г. 3 дни с приятели на прасе
Той си пожела Maserati с четири врати за празника
19.01 | 15:30
-
Проф. Болева: Ако ни оценяват с декемврийската инфлация, влизаме в Еврозоната
Обаче ако много я вдигнем през януари, това ще се отрази, смята финансистъът, преподавател и...
19.01 | 18:00
-
Въздушна линейка спаси израелец, паднал от тераса в Банско
Чужденецът е открит да лежи в неадекватно състояние
19.01 | 17:40
-
Калин Стоянов: От залязващата коалиция ПП-ДБ са се фиксирали болезнено върху Пеевски
Тези хора имат спешна нужда от медицинска помощ, пише в пост във Фейсбук бившият вътрешен...
19.01 | 17:20
Най-четени
-
Цените на горивата вървят нагоре, макар и бавно
Само за 30 дни те поскъпнаха по бензиностанциите с 5-6 стотинки за литър, а на места и с повече
19.01 | 11:00
-
България е получила близо 32 млрд. лв. от еврофондове
Най-много от тях са похарчени в София – 6,2 млрд. лв.
19.01 | 13:00
-
ПП-ДБ иска промяна на назначение в кабинета „Желязков”
е настояват ГЕРБ да се откаже от номинацията на Ивайло Иванов за началник на кабинета на...
19.01 | 14:00
-
Рая Назарян: Борисов далновидно, отговорно и държавнически отстъпи
Разпределението на втория ешалон постове започва във вторник
19.01 | 13:20