Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК 22.10 | 13:33
Специална страница в интернет помага да се ориентират за сливането на двете банки

Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.
От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration , както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк. На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата – те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.
"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно- инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.
В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите.
От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.
Водещи
-
Мика Зайкова: Хора са принудени да взимат минимална заплата и да получават нещо под масата
Максималната пенсия трябва да се увеличава постепенно, за да не се изчерпи този ресурс
09.10 | 12:15
-
Изграждат 35 електрозарядни станции в жп гарите на областните градове
Припомняме, че Националната компания „Железопътна инфраструктура“ осигури безплатен безжичен...
09.10 | 11:59
-
Борисов: Ако има мафия в управлението на отпадъците в София, то тогава кметът Васил Терзиев две години ѝ е плащал
"Ако има мафия в управлението на отпадъците в София, то тогава Терзиев две години ѝ е плащал....
09.10 | 11:45
-
Проливните дъждове доведоха до свлачища в Свищов, в резултат, на които две къщи пропаднаха
Генчо Генчев отбеляза, че снощи трета къща се е срутила. "Половината къща е срутена и е...
09.10 | 11:30
Най-четени
-
Нивата на река Белица достигнаха критични стойности
След вливането на Белица в Янтра нивото на реката е 4,18 м в кв. Чолаковци при критична...
09.10 | 10:30
-
Полицията алармира за рязко увеличение на пострадали деца пешеходци 2
Призив към учебните заведения
09.10 | 09:59
-
Кметът Благомир Коцев с ново писмо от ареста
Бъдете обединени. Борете се за свободата си, а аз ще се боря за своята!"
09.10 | 11:15