Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК 22.10 | 13:33
Специална страница в интернет помага да се ориентират за сливането на двете банки

Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.
От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration , както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк. На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата – те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.
"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно- инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.
В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите.
От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.
Водещи
-
Депутатите гласуваха на второ четене макрорамката на държавния бюджет за 2025 г.
Не се предвижда вдигане на данъци и се залага дефицит от 3% от БВП
21.03 | 05:42
-
Камера е записала думите на починалия арестант в Казанлък: Убихте ме!
47-годишният мъж почина след арест в Центъра за Спешна медицинска помощ в града
20.03 | 20:45
-
"Почивайте в мир, ангели наши": В Кочани се простиха с жертвите на пожара
Семействата на загиналите при трагедията изпратиха своите деца в последния им път в няколко...
20.03 | 21:00
-
Орлин Колев: Не съм обвързан с политически партии или личности
Ще продължа да преподавам на студентите, но се налага да изляза в неплатен отпуск, ще...
20.03 | 20:13
Най-четени
-
Депутатите гласуваха на второ четене макрорамката на държавния бюджет за 2025 г.
Не се предвижда вдигане на данъци и се залага дефицит от 3% от БВП
21.03 | 05:42
-
Какви потребителски такси дължим като здравноосигурени
Информацията важи за всички лечебни и здравни заведения на територията на страната, независимо...
20.03 | 08:30
-
Третият ерген Васил Пенев влиза в предаването тази вечер
Васил Пенев е на 29 години. Живее и работи в София в сферата на търговията и рекламата
20.03 | 10:30
-
Държавата предлага 30% сградна инсталация в сметката за парно
След решение на Върховния административен съд досегашният начин на изчисление беше отменен
20.03 | 13:20