Кои са любимите марки на българите? 27.04 | 20:09
Над 5 хил. души гласуваха за любимите си марки в 25 категории

По инициатива на списание "Business Lady" за четвърта поредна година се проведе анкета, в която над 5 хил. души са дали своя глас, за да бъдат определени любимите марки на българите.
Марките са били разделени в 25 категории. Победителите не са определени от жури, а от броя на гласувалите и подкрепилите съответните марки. На специална церемония днес (27 април) списанието връчи призовете за 2011 г., съобщава Econ.bg.
bTV си тръгнаха с 3 награди: 1. За телевизия, където изпревариха National Geographic и ТВ 7; 2. "Електронни медии”, побеждавайки агенция "Фокус” и news.bg; 3. Първата частна национална телевизия спечели и приза за най-любима марка на българите.
Радио Fresh пък се оказа най-любимото на българите, следвано от "Витоша” и "Радио 1”.
Доволни от представянето си могат да бъдат и от Adidas. Българското представителство на компанията печели в категорията "спортни стоки” пред Nike и Puma. То e победител и в графата "облекла” пред Zara и Mango.
ЗАД "Виктория” печелят надпреварата в секцията "Застрахователи” пред ДЗИ и "Алианц”. Същевременно при финансовите институции Първа инвестиционна банка надделява над ДСК и УниКредит.
Samsung пък е най-предпочината марка в категория техника. Представителството на южнокорейската компания печели пред Sony и LG в надпреварата в секцията "черна техника”. То също така е завоювало трето място сред най-любимите марки бяла техника. В тази категория победител е Bosch, а на второ място се нарежда Gorenje.
Победителят в секцията смартфони и телефони е Nokia. Финландската компания благодарение на доброто си име е успяла да получи доверието на близо 2000 потребители. На второ място е творението на Apple – iPhone, а на трето – HTC. Говорейки за мобилни телефони, не може да не споменем и телекомуникациите. Там, въпреки всички спорове през последните години, с преднина от почти 700 вота печели M-Tel. Тройката се допълва от Globul и Vivacom.
При моторните превозни средства двата приза се печелят съответно от Mercedes (при автомобилите), който изпреварва BMW и Audi, и Yamaha (при мотоциклетите), която пък надделява в спора с Honda и Harley-Davidson.
В сектора на храните и напитките наградите взимат: Jack Daniel’s за високоалкохолни напитки”, пивоварната "Загорка” за нискоалкохолни, Coca Cola в категорията безалкохолни напитки, Milka при захарните и шоколадовите изделия и млечните продукти, "Верея” при хранителните продукти. Въпреки все по-големия избор, българите явно предпочитат родните заведения за обществено хранене. Подобен извод може да се направи от класацията, в която Happy успява да надделее над McDonald’s и KFC.
ФК Левски очевидно се радва на повече привърженици от ЦСКА. Този извод може да бъде направен от подреждането при най-популярните футболни отбори. В сектора "козметика" с малка преднина печели Vichy пред Nivea, а при парфюмите Hugo Boss печели срещу Bvlgari. Това става ясно още от представените днес резултати. От тях може да се заключи още, че хората все още предпочитат българското при мебелите и обзавеждането. Българската компания "Явор” надделява пред IKEA.
Водещи
-
В "Продължаваме промяната" ще избират ново ръководство през септември
Дотогава Асен Василев остава едноличен лидер
29.06 | 21:33
-
Веселин Стойнев: Оставката на Петков беше задължителна, но не изчерпва проблема
Диана Дамянова: Оставката на Кирил Петков е опит да се прикрие действителната глава на тази...
29.06 | 18:00
Най-четени
-
ЕК: Без кучета и котки в зоомагазина вече
Въвеждат задължително микрочипиране, нови тежести заплашват ловците
29.06 | 12:00
-
Украйна: Ударихме военни цели в руския Брянск
Според местни медии в града са се чули изстрели и поредица от експлозии
29.06 | 11:20
-
Гадже зарязало бременна бившата жена на Джизъса?
Младежът се е хванал с нова мацка и е изоставил брюнетката, която ще бъде самотна майк
29.06 | 13:40