Колко ще похарчим за реклама на проектите, финансирани от ЕС 12.05 | 16:39

Само ведомствата на Павлова и Московски ще дадат стотици хиляди левове

От iNews.bg

Поне двама от министрите от кабинета вече са сключили договори за разходването на стотици хиляди левове за сувенири и рекламни материали, които трябва да популяризират европейските фондове за периода 2014-2020 година.

Това става ясно от месечната справка за договорите, сключени в изпълнение на Годишните планове за действие на програмите, предаде БГНЕС.

Пионерите в харченето на европейските пари за имидж се оказват Лиляна Павлова и Ивайло Московски, които отговарят за оперативните програми "Региони в растеж” и "Транспорт и транспортна инфраструктура”.

Още на 09 декември 2015 г., МРРБ е сключило договор за логистика за организация и провеждането на събития касаещи реализацията на перативната програма. Договорът е на стойност до 1 020 000 лв. и е сключен с фирма "Меркурий 97”.

Информацията за договора се появява едва през април, тъй като дотогава не са били извършвани плащания, уточняват авторите на справката. В момента ведомството на Лиляна Павлова финализира сключването на договори за дизайн, изработка и доставка на рекламни материали за ОПРР 2014-2020 г., като общата стойност на поръчката възлиза на половин милион лева. Договор за 240 000 лв. е сключило на 15 април 2016 г. Министерството на транспорта с фирма "БГмап".

Срещу сумата ще бъдат изработени рекламни сувенири, с които да се популяризират проектите, които ще се финансират по ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура”. Това са основно третият метродиаметър, АМ "Струма” и ж.п. проекти.

Водещи

Най-четени