Коронакризата „изяде“ 25% от клиентите н магазините 05.09 | 17:03
Най-голям спад се отчита във веригите, продаваи нехранителни стоки
Средно около 20% спад на клиентите отчитат за първите пет месеца от началото на пандемията веригите магазини от Сдружението за модерна търговия. Най-засегнати са магазините за нехранителни стоки, докато хранителните вериги почти не са я усетили.
"Търговските вериги доказаха, че могат да се справят в критична ситуация, бързо се адаптираха, реагираха на мерките за безопасност, реагираха много бързо по отношение на всички продукти, които бяха на път да изчезнат от търговската мрежа. Много е важно, че не се стигна до празни рафтове, много тежко психологически щеше да е за население. Ситуацията беше овладяна”, коментира в предаването "Събуди се” на Нова телевизия Йордан Матеев, изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия.
По думите му има проблем обаче в моловете, където е имало огромен спад на клиентите. "Най-зле е положението с обувките, хората не са склонни да купуват. Особено сериозно е положението в големите търговски центрове, където потокът от хора е значително по-нисък”, обясни Матеев.
Водещи
-
Хампарцумян: Ленин е предупредил, че държава, в която полицаите взимат повече от учителите, е полицейска
Външните банки ще ни дадат кредит, но един ден купонът ще свърши и идва сметката, може да се...
18.11 | 21:00
-
За всеки трети проверен воден обект по Черноморието има нарушения
Най-засегнати са Св. Влас, Елените, Лозенец, Царево, Слънчев бряг и Варна
18.11 | 20:30
-
Алибегов: Ще обжалваме новите такси на Столична община
По думите му бюджетът, разглеждан в парламентарните комисии, предвижда редица утежнения за...
18.11 | 20:16
Най-четени
-
Предупреждение за ураганен вятър в Царево
Бурният вятър през нощта събори дърво и временно затвори пътя между селата Ясна поляна и Ново...
18.11 | 09:30