Коронакризата „изяде“ 25% от клиентите н магазините 05.09 | 17:03
Най-голям спад се отчита във веригите, продаваи нехранителни стоки

Средно около 20% спад на клиентите отчитат за първите пет месеца от началото на пандемията веригите магазини от Сдружението за модерна търговия. Най-засегнати са магазините за нехранителни стоки, докато хранителните вериги почти не са я усетили.
"Търговските вериги доказаха, че могат да се справят в критична ситуация, бързо се адаптираха, реагираха на мерките за безопасност, реагираха много бързо по отношение на всички продукти, които бяха на път да изчезнат от търговската мрежа. Много е важно, че не се стигна до празни рафтове, много тежко психологически щеше да е за население. Ситуацията беше овладяна”, коментира в предаването "Събуди се” на Нова телевизия Йордан Матеев, изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия.
По думите му има проблем обаче в моловете, където е имало огромен спад на клиентите. "Най-зле е положението с обувките, хората не са склонни да купуват. Особено сериозно е положението в големите търговски центрове, където потокът от хора е значително по-нисък”, обясни Матеев.
Водещи
-
Северна Македония се оплака от "политическа агресия" от България
Външният министър Тимчо Муцунски обяви, че властите в Скопие няма да позволят идентичността на...
20.07 | 10:40
-
16 лева за фрапе по морето
20.07 | 10:20
-
Рекордно количество кокаин е заловено на ГКПП „Капитан Андреево“
По случая са задържани няколко души
20.07 | 10:02
Най-четени
-
Дневен хороскоп за 20 юли
20.07 | 09:38
-
Рекордно количество кокаин е заловено на ГКПП „Капитан Андреево“
По случая са задържани няколко души
20.07 | 10:02