Кутиите с 10 цигари набират все по-голяма популярност 02.05 | 17:25

100 милиметровите цигари са един от начините, който производителите избраха за борба с високите акцизи

От Деляна Петкова

Увеличението на акциза в началото на 2010 година доведе до бурно развитие на продажбите на цигари от 10 къса в кутия и 100-милиметровите цигари през последната година. Това заяви маркетинг мениджърът на "Кингс Табако” Милен Щерев пред Агенция "Фокус".

100-милиметровите цигари са увеличили дела си спрямо общите продажби на пазара два пъти, а опаковките от 10 къса са увеличили относителния си дял спрямо общите продажби повече от три пъти. Това се дължи до голяма степен на увеличението на акциза в началото на 2010 г.

Потребителите от т.нар basic сегмент на цигарите, които предпочетоха да подкрепят държавата и всички производители и останаха на официалния пазар, започнаха да търсят нови възможности. Една от тези нови възможности е именно цигарата 100 милиметра, каза Щерев.

Подобна е логиката и при опаковката от 10 къса. Потребителите получават същото високо качество, но в по-малка опаковка и с по-ниска цена. Цигарите в опаковка от 10 къса са успешен механизъм за борба с контрабандата, защото техни проучвания показвали, че пушачите ги предпочитат пред цигарите без бандерол с неясен произход и съдържание, смятат от цигарената компания.

Водещи

Най-четени