Мтел: Няма нелоялна практика с цената на интернета, а техническа грешка 25.02 | 13:31

Телекомът внесе уточнение по повод официално съобщение от КЗП

От Ростислава Иванова

По повод официално съобщение на Комисията за защита на потребителите (КЗП) от сряда - 24 февруари 2016 г., за окончателно потвърдено от Върховния административен съд (ВАС) нейно решение за заблуждаваща практика от страна на Мтел, публикувано на същата дата в Inews.bg под заглавие" "Съдът забрани на Мтел да заблуждава за цената на интернета", мобилният оператор изпрати следното уточнение:

"Дискутираният в Заповед № 308/07.05.2015 г. клиентски договор и липсващата в него информация относно минималната цена за интернет сесия представляват единичен случай, резултат от техническа грешка при изготвянето на договора.

В конкретния случай поради допуснатата техническа грешка са активирани допълнителни отстъпки на клиента, така че потреблението му да се тарифира в съответствие с условията по клиентския договор. Взети са и мерки, за да няма подобни технически грешки в бъдеще".

От Мтел изтъкват, че са обжалвали решението на съда, защото, "както е видно, това е единичен случаи, а не повсеместна практика". "В момента, в който разбрахме за грешката, са взети моментални мерки, за да се предотвратят подобни действия в бъдеще и да се компенсират засегнатите клиенти. Затова и сме счели, че този инцидент не представлява нелоялна търговска практика", уверяват от компанията.

От Мтел определят изнесената от КЗП информация за медиите като "невярна, неточна и подвеждаща".

Водещи

Най-четени