Мъжете по-често се оплакват от застрахователни услуги 14.09 | 17:18
Най-честото оплакване в КФН е отказа да се плати щета по автомобилната застраховка "Каско"
94% от жалбите, подадени в Комисията за финансов надзор през първите шест месеца на годината са на потребители на застрахователни и здравноосигурителни услуги и продукти.
По-активни в подаването на оплаквания са били мъжете - 57,7% от общия брой преписки, отчитат от КФН.
Най-честото оплакване е отказа да се плати щета по автомобилната застраховка "Каско". С такъв предмет са цели 18,7% от всички жалби в застраховането, следвано от отказ за изплащане на имуществени вреди по "Гражданска отговорност" – 16,3%.
Едва 2% от жалбите и сигналите към застрахователния надзор са срещу здравноосигурителни дружества. От останалите – 96% са за действия на застраховатeли, и по 1% са писмата срещу брокерите и гаранционния фонд.
Преобладаващият брой жалби е свързан с услугите и продуктите на общозастрахователните дружества – 84,%. Значително по-малък е делът на жалбите от животозастрахователния пазар - 15,5%.
90 на сто от подалите оплакване са местни физически лица, 8% са регистрирани у нас компании, а едва 2% са чужди фидически и юридически лица.
По месеци, най-много жалби в Комисията са постъпили през януари - 211. През февруари броят им е 145 докато през юни са едва 38.
Водещи
-
Протести на ВМРО и ПП-ДБ заграждат парламента в ключов ден за бюджета
Удължават срока за кладенците с 14 години
26.11 | 09:45
-
Изплащат пенсиите за януари в евро без подаване на документи
България става 21-ата членка на еврозоната
26.11 | 09:30
-
Кабинетът гласува коледните добавки на пенсионерите
Финансова подкрепа за възрастните хора
26.11 | 09:15
Най-четени
-
За един месец дизелът е поскъпнал с 14 стотинки, а бензинът със 7
Дизелът дърпа нагоре
26.11 | 08:45
-
Кабинетът гласува коледните добавки на пенсионерите
Финансова подкрепа за възрастните хора
26.11 | 09:15