Най-добрите методи за привличане на Нови клиенти за бизнеса 23.08 | 07:50

От iNews.bg

Знанието как да привлечете нови клиенти е частта, която разстройва повечето собственици на какъвто и да е бизнес. Например, ако сте лекар, не е нужно да търсите нови пациенти - те идват при вас. Но случаят не е такъв за повечето предприятия. Привличането на нови клиенти безспорно е озадачаващо.

Повечето предприемачи са започнали бизнеса си, защото обичат работата, която вършат, а не защото обичат да продават. За съжаление, бизнесът ви няма да оцелее, ако не сте добри в привличането на нови клиенти.

И така, как да започнете да привличате нови клиенти? В тази статия ще обърнем внимание на 3 приложими начина за увеличаване на клиентската ви база.

1. Предложете нещо безплатно или с отстъпка

Хората обичат да получават нещо безплатно или поне на по-ниска от исканата цена. Помислете за въвеждане на въвеждаща оферта, за да привлечете нови клиенти. Например:

  • Електронна търговия: Предложете отстъпка от първата покупка, когато нов клиент се регистрира в списъка ви с имейли.

  • Индустрия за услуги: Отстъпки или кредит за първата услуга

  • Абонаменти: Безплатен едномесечен пробен период

  • Софтуер: Безплатна пробна версия на първокласна услуга или безплатна версия с ограничени функции

Пробвайте конкретни промоционални оферти и бонус кодове, които да ви помогнат да се откроите на един наситен пазар като например този https://www.xn----9sbkxnfdvr.net/betano-bonus-kod/. Такъв вид промоционални кодове са специфична форма на отстъпка, която играчите получават при определено условия. Именно подобни видове оферти относно получаването на нещо безплатно или с намалена цена могат да наистина да ви помогнат в търсене на по-голяма клиентска база.

2. Търсете обратна връзка от клиентите активно

Отзивите на клиентите са важни, защото служат като ориентир за развитието на вашата компания. Нима не искате да знаете какво правите правилно - и какво не - като бизнес в очите на вашите клиенти?

В доброто и лошото можете да откриете скъпоценни камъни, които улесняват коригирането и адаптирането на клиентското преживяване с течение на времето. Накратко, обратната връзка е начинът да запазите общността си в центъра на всичко, което правите.

2374393

Source: Pixabay

Преди да започнете да събирате обратна връзка от клиентите, трябва да определите защо търсите тяхното мнение. Определянето на желаните резултати и очертаването на процеса за постигането им създава предпоставки за полезна инвестиция на вашето време - и на времето на вашите клиенти.

Просто се фокусирайте върху активното търсене на обратна връзка от клиентите за да можете да ги накарате да се чувстват ценени и да помогне на бизнеса ви да се подобри, без значение дали е в конкурентен сектор като този https://fashionpoint.bg/bg/marketing-blog/details/biznes-identicnost-obratna-vrzka-i-klientska-udovletvorenost.

3. Възползвайте се от онлайн сайтовете за оценки и ревюта

Откакто Google започна да показва тези малки звездички в страниците с резултати от търсенето (SERP), хората започнаха да обръщат внимание - потребителите и собствениците на фирми.

Компаниите започнаха да се питат: Има ли моят бизнес онлайн отзиви? Колко са онлайн отзивите за моята компания, продукти, услуги - или дори за моя персонал/екип? Какво казват моите клиенти за нас - добро или лошо е това? Какъв е общият звезден рейтинг на моята компания в Google My Business, Yelp и други популярни сайтове за онлайн рецензии?

Социалните доказателства в отзивите и звездните оценки помагат на купувачите да съкратят проучванията си и да вземат решения по-бързо и по-уверено от всякога.

Положителната репутация е един от най-мощните активи на бизнеса, а 5-звездните отзиви могат да повлияят на новите клиенти да купят от вас. Излишно е да споменаваме колко важни са всъщност клиентските отзиви и оценки за вашия бизнес, както ясно се вижда тук https://enterprise.bg/management/kolko-vazhni-sa-otzivite-na-klienti-za-biznesa.

 

 

Водещи