Най-често се оплакваме в ДКЕВР от некачествен ток и високи сметки 25.07 | 16:12

Честите спирания на електроенергията също тормозят потребителите

От Мария Стоянова

Сред най-честите проблеми на потребителите на електроенергия са некачественото напрежение и честите спирания на тока. Това става ясно от жалбите за сектор "Енергетика", които са подадени в приемните на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР).

Сред другите оплаквания на абонатите са несъгласие със сметките и липса на констативни протоколи при подмяна на електромери, заяви в Плевен Илиян Илиев, член на комисията. Той обобщи резултатите от организираните до момента девет приемни в страната.

Той обясни, че най-честите оплаквания при топлофикациите са от дяловото разпределение, а при ВиК-услугите - разпределението за общите потребности. Общо е и недоволството чия собственост да бъдат водомерите и кой да ги монтира, което е свързано с необходимост от законодателна промяна.

Представителите на комисията са приели над 20 души с жалби към ВиК-сектора и към ЧЕЗ в изнесената приемна днес (25 юли) в Плевен, предаде БТА. Разгледани са казуси от Плевен, градовете Пордим и Левски, селата Вълчитрън и Девинци и други. 

Не е постъпила нито една жалба към местната "Топлофикация".

Водещи

Най-четени