От невзрачен присъстващ до лидер на масите 03.07 | 16:10
Седем фактора, които впечатляват аудиторията и могат да променят облика на дадена компания

Защо често хората са готови да платят в пъти повече пари за определена марка, пренебрегвайки равностойни конкурентни продукти, и как някои компании успяват да се променят от невзрачни в предизвикващи тълпи от купувачи или обществени дискусии?
Сали Хогсхед, автор на книгата "Да изумиш: Седем начина да убедите или завладеете аудиторията" (Fascinate: Your Seven Triggers to Persuasion and Captivation), разглежда различните способи, чрез които дадена марка да бъде наложена като сериозен фактор.
Хогсхед определя седем подхода, чрез които всяка компания или личност може да се открои пред аудиторията си и да промени генерално своя имидж.
Страст, сила, доверие, мистичност, престижност, напрежение и бунтарство. Така написано изглежда елементарно, но е и толкова трудно тези качества да бъдат впрегнати по начин, който да открои фирмата или личността като лидер.
Какви са различните подходи и как да намерите най-добрия път да изразите силните си страни – вижте повече в Econ.bg.
Водещи
-
Заради пожар пътят между автомагистрала "Хемус" и "Провадия" е затворен
От полицията уточниха, че горят сухи треви и оранжерии. Към момента няма опасност за...
29.07 | 17:59
-
Иванчева: В шок съм, още не мога да повярвам, отивам да видя първо сина си и майка ми
По думите й съкращаването с 10 месеца на 6-годишна присъда е голям период.
29.07 | 16:59
-
НАП напомня за срок, който изтича след два работни дни
Възстановяване и Данъчни облекчения
29.07 | 16:45
Най-четени
-
Бойко Борисов: Нямам неизпълнено обещание, пътя до селото е готов!
Планове за нови проекти
29.07 | 13:30
-
Промяна в организацията на движение по магистралите „Струма“, „Тракия“ и „Хемус“
От 29 юли до 31 юли в интервала от 8 ч. до 16 ч. почистване на банкети ще се извършва и в...
29.07 | 10:30