От невзрачен присъстващ до лидер на масите 03.07 | 16:10

Седем фактора, които впечатляват аудиторията и могат да променят облика на дадена компания

От Диана Цветкова

Защо често хората са готови да платят в пъти повече пари за определена марка, пренебрегвайки равностойни конкурентни продукти, и как някои компании успяват да се променят от невзрачни в предизвикващи тълпи от купувачи или обществени дискусии?

Сали Хогсхед, автор на книгата "Да изумиш: Седем начина да убедите или завладеете аудиторията" (Fascinate: Your Seven Triggers to Persuasion and Captivation), разглежда различните способи, чрез които дадена марка да бъде наложена като сериозен фактор.

Хогсхед определя седем подхода, чрез които всяка компания или личност може да се открои пред аудиторията си и да промени генерално своя имидж.

Страст, сила, доверие, мистичност, престижност, напрежение и бунтарство. Така написано изглежда елементарно, но е и толкова трудно тези качества да бъдат впрегнати по начин, който да открои фирмата или личността като лидер.

Какви са различните подходи и как да намерите най-добрия път да изразите силните си страни – вижте повече в Econ.bg.

Водещи

Най-четени