Отговорен бизнес - шест компании бяха наградени за инициативите си 24.02 | 10:15

Рекорден брой проекти се състезаваха за наградите на БФБЛ

От Ралица Стоянова

За девети път Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) раздаде своите награди за отговорен бизнес, пише econ.bg.

През тази година имаше рекореден брой проекти, които кандидатстваха за приз - 65 на 45 организации. По този повод изпълнителният директор на БФБЛ Мария Шишкова заяви, че "добрите компании се познават в криза".

Наградите бяха връчени в шест категории. За "Инвеститор в обществото" беше определена "Райфайзенбанк България" с дарителската си кампания "Избери, за да помогнеш". Наградата връчи президентът Росен Плевнелиев. На второ място беше класирана "Челопеч Майнинг" с инициативата си "Подкрепа за развитие на местните общности", а трета остана "Загорка" с кампанията "Създай по-добро".

Социалният министър Тотю Младенов даде наградата в категория "Инвеститор в човешки капитал" на "ЧЕЗ България" за инициативата за превенция на здравето на служителите чрез спорт и туризъм за балансиран начин на живот. Втора остана "Мобилтел" с проекта "За хората", а трета – "Кока Кола - България" с програмата си за развитие на бъдещи лидери.

Голямата награда в категория "Инвеститор в знание" отиде при "Майкрософт" заради изготвената мрежа за учители-новатори. Втора беше "Челопеч Майнинг" със създадената от компанията частна гимназия с чуждоезиково обучение "Челопеч", а трета - "Пощенска банка" с проекта си "Силен старт". Наградите бяха връчени от министъра на образованието Сергей Игнатов.

Спорният министър Свилен Нейков даде приза "Инвеститор в маркетинг, свързан с кауза" на "Банка Пиреос България" за дарителската кампания "Благодетел", реализирана съвместно с УНИЦЕФ. "Нестле" взе втора награда за кампанията си "Живей активно", а "Виваком" - трета за иницативата "Жълти стотинки".

Категорията "Инвеститор в околна среда" беше по-специална, тъй като победителите ще се състезават в европейските награди за околна среда, които ще бъдат раздадени през 2014 г. На първо място сред българските компании беше отличена "Солвей Соди" заради изграждането на най-голямата за когенерация на Балканите. Втора беше "Глобул" с инициативата си "Национален ден на природните паркове", а трета - "Кола Кола" с "Моят зелен град".

Сред малките и средните предприятия на първо място беше отличено "ЕСРИ България" за иницативата "Активен.бг". На второ място остана "Еврофутбол" за кампанията "Печелиш – помагаш", а на трето - "Армина" с инициативата "С децата в био градината".

Специалната награда на Международния форум на бизнес лидерите ENGAGE, която се присъжда на един от всички номинирани в категориите, отиде при "Челопеч Майнинг".

Водещи

Най-четени