Рекламите казват повече, отколкото си мислите 18.05 | 11:58
Корпоративните лога със скрито съдържание
Независимо дали го осъзнаваме или не, за да е успешно и харесвано логото на даден бранд трябва да може да комуникира с потребителя на различни нива. То обаче не бива да прекалено усложнено и претрупано с послания, тъй като рискува да не успее да предаде желаната идея.
Това е и причината съвременните компании да се стремят да създават лога, които са максимално изчистени, хващащи окото и същевременно предаващи основните идеи зад марката.
Някои от най-изпипаните лога на световни брандове, подбрани от Econ.bg, може да видите в галерията.
Водещи
-
Слънчев понеделник, сутринта - мъгли
Максималните температури ще са между 7° и 12°, в София – около 8°
15.12 | 08:01
-
Украйна ще се откаже от членство в НАТО при гаранции за сигурност от САЩ и Европа
Това бележи голяма промяна
14.12 | 17:38
-
Светлин Тачев: Какво следва е работа на политическите сили, не на протестиращите
"Правителството играеше за история - да вкара страната в еврозоната", коментира политологът
14.12 | 17:18
-
Успешно приключи операцията по възстановяване на електрозахранването на "Кайрос"
Очаква се утре вечер танкерът да бъде закотвен в Бургаския залив
14.12 | 17:00
Най-четени
-
Слънчев понеделник, сутринта - мъгли
Максималните температури ще са между 7° и 12°, в София – около 8°
15.12 | 08:01
-
Костадинов: Приемането ни в еврозоната трябва да бъде отложено с една година
Нито една държава-членка на еврозоната не е влязла при такива обстоятелства - без редовно...
14.12 | 13:20
-
Надежда Йорданова: Ще върнем мандата
Правителство с наше участие в този парламент е невъзможно, категорична е тя
14.12 | 10:00
-
Ескперти за приемането на еврото: Няма да е приятно да видим наполовина банковите си сметки
Еврото ще дойде в България, но цените ще се повишат
14.12 | 11:20