Рекламите казват повече, отколкото си мислите 18.05 | 11:58
Корпоративните лога със скрито съдържание
Независимо дали го осъзнаваме или не, за да е успешно и харесвано логото на даден бранд трябва да може да комуникира с потребителя на различни нива. То обаче не бива да прекалено усложнено и претрупано с послания, тъй като рискува да не успее да предаде желаната идея.
Това е и причината съвременните компании да се стремят да създават лога, които са максимално изчистени, хващащи окото и същевременно предаващи основните идеи зад марката.
Някои от най-изпипаните лога на световни брандове, подбрани от Econ.bg, може да видите в галерията.
Водещи
-
Двама депутати на Доган бягат при Пеевски
Ваня Василева и Красимир Красимиров били разочаровани от Аталай и Чакъров
22.01 | 18:00
-
Чуков: Освобождаването на екипажа на Galaxy Leader е станало след командата на „Хамас”
На кораба имаше двама българи
22.01 | 17:46
-
Вучич: Група държави, сред които и България, работят срещу Сърбия
Тръмп със сигурност няма да се занимава със санкциите, наложени от САЩ срещу сръбската...
22.01 | 17:30
Най-четени
-
Радев: С вицепрезидента Илияна Йотова ще продължим да работим за България
Радев подчертава, че пътят на България отвъд вътрешните и международни кризи изисква трезва...
22.01 | 09:46
-
"Възраждане" няма да стои и да гледа отстрани как се унищожава националната валута
В декларацията се казва още, че самата еврозона влиза в поредна криза.
22.01 | 10:45
-
Лена Бориславова се отказа от имунитета си
Народният представител поясни, че периодът преди отказа от имунитет е бил използван...
22.01 | 09:28
-
Борисов започва обиколки в цялата страна
Той ще се среща с кметове, общински съветници и симпатизанти на ГЕРБ
22.01 | 13:20