Столичен мол изкушава клиенти с награди* 21.07 | 17:15

"Харесването" на Сити Център София може да донесе нов автомобил

От Нели Минчева

В разгара на лятото, докато повечето хора са на почивка, пазаруването в търговски центрове определено не е първа точка в дневния ред, особено предвид продължаващата криза.

На този фон обаче големите магазини стават по-инициативни и атрактивни, като са склонни на решения, за които не са се замисляли преди. На много места примамващи оферти по витрините приканват клиентите да влязат в търговския обект, но се появяват и по-нетрадиционни до този момент практики.

На всички ни е ясно, че интернет и социалните мрежи са фактори с ключова роля във всекидневието на така желаните потребители и е логично посланията, които компаниите искат да отправят, постепенно да се ориентират към тези канали.

Красноречив пример и за лятна инициативност, и за обвързване с онлайн общуването е столичният мол Сити Център София. Оттам обявяват, че дават възможност на своите потенциални посетители да приключат лятото като собственици на нов автомобил Fiat Punto Evo.

При това не е задължително физически веднага да се посещава търговският център, а да се влезе в неговата страница във Facebook и да се натисне бутона "Харесай ме!". Следва попълване на кратък въпросник и регистрацията за играта е завършена.

Включването в рекламната инициатива може да се случва в периода от 20 юли до 31 август.
Междувременно радио Фреш ще раздава на слушателите си подаръци от мола – от Техномаркет, бутик Ави Център, Кенвело и Ив Роше.


От септември в Сити Център София ще има и нови магазини - Swissies shoes (за детски обувки), магазин на Apple и разширен обект на Nike. Предвидени са също изненади за първия учебен ден.

*Информация от партньор на
iNews

Водещи

Най-четени