Топ лектори идват у нас за IAB Форум България 2014 20.02 | 14:31
Практиците ще дискутират върху най-новото от света на дигиталния маркетинг

На 11 март за четвърта поредна година IAB България ще събере на едно място професионалистите от дигиталната индустрия у нас и в чужбина. На събитието, което ще се проведе в зала 6 на НДК, водещи лектори и практици, оформящи тенденциите в дигиталния маркетинг през последните години, ще предложат вдъхновяваща среща с горещи теми като Big Data, Real-Time Bidding (RTB) и Native Advertising под мотото "Inspire Digital Brands”.
Пръв приема предизвикателството Ото Нойберт, главен оперативен директор на cxense и управляващ директор на Emediate, както и лидер на работната група на IAB Швеция за RTB. Пионер в Интернет, с натрупан солиден мениджърски опит, както и опит в онлайн продажбите и маркетинга, Ото ще има основна роля за разкриването на тайните на programmatic и RTB по време на Форума.
Второто потвърждение идва от Себастиан Вадува, един от съоснователите и главен изпълнителен директор на Appscend – cloud базирана платформа за мобилни приложения, позволяваща на компаниите от ТВ и медийната индустрия да осигуряват интерактивно преживяване на различни екрани чрез приложения за втория екран и native реклами. Константина Стоянова Поа е третият към момента ключов лектор. Тя заема позицията Brand Solutions Commercialization Specialist в Google. Работила е с едни от най-големите френски рекламодатели по изграждането на брандинг кампаниите им в YouTube. По време на IAB Форум България 2014 Константина ще запознае участниците с дититалните предизвикателства пред брандовете в контекста на технологичния бум и нарастващото многообразие от платформи, променящи рекламата из основи.
Мартин Попов, управител на дигитална агенция Interactive Share, ще представи пред участниците в IAB Форум България 2014 горещи данни и анализ на рекламните кампании на големите брандове през изминалата година. За първи път Interactive Share ще сподели публично обобщени данни от мониторинга на brand advertising активностите, който извършва от 2009г. насам.
Интересна дискусия се очертава в третия панел от програмата на събитието, т.нар. "Social Club” с участието на Огнян Младенов, основател и съсобственик на SEOM.bg, Ален Попович, маркетинг мениджър на Social Me, и Иво Тодоров, маркетинг мениджър на верига магазини за спортни стоки. Модераторът Николай Бакалов, изпълнителен директор на OCA Marketing Solutions, ще коментира с гостите си как потребителите се превръщат в медии – ангажирани в създаването на истории и активно участващи в изграждането на брандовете, както и как последните създават емоционални връзки с потребителите, и каква е възвръщаемостта. Повече за IAB Форум България 2014 може да откриете на неговия уебсайт, както и на официалната Facebook страница на събитието. Партньори на IAB Форум България са над 20 компании и асоциации, сред които и iNews.bg.
Водещи
-
Бойко Борисов очерта основните приоритети за новия политически сезон
Излъчването на химните на България и на ЕС, обаче, прекъсна Борисов, после той продължи.
03.09 | 10:15
-
Мирчев: Следващите дни с МЕЧ и АПС ще внесем вот на недоверие
На въпрос дали ще водят преговори с останалите партии Ивайло Мирчев отговори, че са водили...
03.09 | 09:59
-
Православната църква почита свети Антим Никомидийски - епископ, загинал мъченически за вярата си
Управление в тежки времена
03.09 | 09:45
-
Над 1500 пощенски станции са готови технически за въвеждането на еврото
Електронен пенсионен картон улеснява пенсионерите
03.09 | 09:21
Най-четени
-
Има задържан във връзка с дерайлиралия трамвай в София
Подлезът е обезопасен, а двете мотриси вече са изтеглени
03.09 | 09:15
-
Над 1500 пощенски станции са готови технически за въвеждането на еврото
Електронен пенсионен картон улеснява пенсионерите
03.09 | 09:21
-
Православната църква почита свети Антим Никомидийски - епископ, загинал мъченически за вярата си
Управление в тежки времена
03.09 | 09:45