Транспортни неуредици най-често вбесяват потребителите 27.06 | 21:41
Хората често се жалват и от онлайн търговията
Транспортните услуги и онлайн пазаруването най-често вбесяват потребителите. Това става ясно от статистика на Комисията за защита на потребителите. Според нея една трета от гражданите се оплакват именно от превозвачите, като 90 от тези жалби засягат пътуването със самолет. Другата една трета от оплакванията, постъпили в комисията, се отнасят до търговията по интернет.
Най-често пътниците на авиолиниите се оплакват от това, че самолетните компании не оказват нужното им съдействие в случай на забавен или отменен полет.
Голяма част от жалбите, подадени в КЗК са за изгубен багаж.
Водещи
-
Свещеник разказва и за сбъднати молитви в TikTok
Вярата има нужда от съвременните технологии, убеден е отец Ириней
05.05 | 17:59
-
Симеоновград отново си спомни кошмара Черния Великден
На 23 април се навършиха 13 години от жестоката катастрофа, отнела живота на 6 младежи
05.05 | 17:40
-
Злато и за ансамбъла на Европейската купа
05.05 | 17:20
-
Разузнаването: Русия замисля саботажи в цяла Европа
Службите на различни държави съобщават за прикрити бомбени нападения, палежи и нанасяне на...
05.05 | 17:00
Най-четени
-
БАБХ спря дейността на фирма заради открита батаря в козунак
Козунакът е бил купен от голям супермаркет в столицата
05.05 | 11:20
-
Ръст на безработните младежи у нас на годишна база
Според данните на Евростат общата безработица у нас през март 2024-година е 4,4 процента,...
05.05 | 15:28