Ходим на почивка с ваучер 18.03 | 11:02

Сайтовете за колективно пазаруване си остават хит

От Петя Бързилска

Туристическите оферти в сайтове за колективно пазаруване са най-честите покупки през изминалата година. Като цяло 20% ръст отчита секторът през 2013 г. Това става ясно от данните на три от най-големите портали за групово пазаруване у нас.

Най-големият сред тях отбелязва над 500 000 закупени ваучера, като с отстъпките са спестени от потребителите над 18 млн. лв. през 2013 г.

Наблюдава се над 50% ръст в плащанията с кредитни карти, въпреки че все още предпочитания метод за плащане остава Easypay.

Най-купувани са туристическите оферти, като те са около 65-70 на сто от всички продажби. Преобладават продадените ваучери за почивки в България, следвани от тези в Гърция.

На второ място по продажби са офертите от категория красота, които включват предложения за маникюр, фризьорски услуги, козметика и други.

Проверка на трафика в сайтовете за оферти за групово пазаруване показва, че интересът към този тип платформи се увеличава значително с наближаването на празници, когато най-активно се пазаруват ваучери за почивки.

Водещи

Най-четени