68% от българите признават, че макар и рядко, все пак правят покупка само заради съобщение за намаление 26.12 | 14:40
Заради атрактивни отстъпки преобладаващата част от хората биха пазарували от непознат магазин само след проучване на търговеца или препоръка от познат, коментира още Руменова.

Близо 68% от българите признават, че макар и рядко, все пак правят покупка само заради съобщение за намаление. Водещи при вземането на решението са потребността от продукта или възможността да им потрябва в бъдеще.
Това каза в "Денят започва" основателят на онлайн платформата "Ние, потребителите” Габриела Руменова. Тя представи данни от проведена анкета на тема "Как пазарувате от кампании за намаления".
Заради атрактивни отстъпки преобладаващата част от хората биха пазарували от непознат магазин само след проучване на търговеца или препоръка от познат, коментира още Руменова.
Водещи
-
Виждате брошурата - промоции, но на касата накрая излиза по-скъпо
Картели, олигополи и монополи са изначалния източник на спекулата, заяви Богомил Николов от...
19.07 | 13:20
-
Няма следа от черния хищник и във Варненско
Сигналът за леопарда тръгва от гражданин, който е направил снимка от разстояние от 500 метра
19.07 | 12:40
-
Тръмп пак заплаши БРИКС: Организацията ви може да приключи бързо!
Той смята, че групата е създадена, за да вреди на САЩ и ролята на долара като световна...
19.07 | 12:20
Най-четени
-
НС избра новия омбудсман на България
Велислава Делчева беше номинирана за поста от ГЕРБ-СДС
19.07 | 09:15
-
Велизар Енчев: Участието на германския посланик в протеста срещу съдебния произвол у нас е двусмислен акт
Посланието на Ирене Планк към България не е послание от Берлин, а от Брюксел, смята той
19.07 | 11:00
-
Влязоха в сила новите санкции на ЕС срещу Русия
Според Москва Европа се "прострелва" сама
19.07 | 10:00
-
Коя е Велислава Делчева – новият омбудсман на България
Тя бе избрана в петък от депутатите
19.07 | 10:20