Бивш психолог в IV помощно училище: Там има логопедка, "която целувала децата в устата" 15.10 | 12:22

Нови шокиращи разкрития излизат за школото

От Цанка Донкова

Бивша психоложка в столичното IV помощно училище направи нови шокиращи разкрития за школото. Цветелина Стефанова , която е работила там миналата есен заяви, че в училищното заведение е имало логопедка, "която целувала децата в устата”. Жената написа това в свое обръщение във Facebook към майката на детето аутист Радосвета Симеонова, която подаде жалба, че дъщеря ѝ е била тормозена сексуално в IV помощно.

"Виждала съм да бият децата и съм правила забележка за това, но общата нагласа беше, че това е нормално явление за такова училище, още повече, че повечето от децата не могат да говорят и да се оплачат на родителите си”, казва още Стефанова.

Бившата психоложка в училището обяснява, че когато постъпила на работа, не си "паснала с колегите” и си "заминала не по своя воля”.

"Децата водят много нечистоплътен начин на живот във въпросното училище и персоналът с особено чувство ги нарича "тия деца". Eдно от нещата, които ме порази, беше, че не дават възможност терапевтите да работят и с родителите, а съществуваше условие, ако някой родител изяви желание да се поинтересува от напредъка на своето дете, да разговаря с психолога само в присъствието на специалния педагог, който доносничеше всичко на директорите и после триеха сол на главата на "провинилия се", посочва още Стефанова.

Тя допълва, че така наречените експерти се водят материално отговорни за имуществото на въпросните сензорни кабинети и най-голямата им грижа е да не се наложи да плащат за похабените играчки.

Тя разкрива, че бившите ѝ колеги се отнасяли като надзиратели с децата и само ги пазели да не избягат, "като вършат работата си с пълна погнуса и отчуждение”. Стефанова призовава родителите на учениците да настояват за повече прозрачност, индивидуални срещи със специалистите и да имат достъп по всяко време до училището.

Психоложката обаче не изказва категорично мнение по случая с момичето аутист. В заключение тя казва, че в училището имало много интриги и отровна атмосфера, която е вредна за децата.

Водещи