В центровете за обслужване на Топлофикация София вече работи единна резервационна система 15.04 | 16:15
Тя ще осигури комфорт на посетителите и ще оптимизира времето им за индивидуално обслужване, в зависимост от избраната от тях услуга
В центровете за обслужване на Топлофикация София вече работи единна резервационна система, съобщиха от пресцентъра на дружетсвото.
Тя ще осигури комфорт на посетителите и ще оптимизира времето им за индивидуално обслужване, в зависимост от избраната от тях услуга. В допълнение към това се предоставя възможност клиентите да резервират дата и час за посещение дистанционно, чрез сайта на дружеството. Само с няколко клика, през лесен и достъпен интерфейс, потребителите могат да заявят посещение в най-удобния времеви диапазон и клиентски център.
Топлофикация София напомня на своите клиенти, че чрез сайта на дружеството са достъпни и голям брой електронни услуги, с които могат да спестят време и да избегнат посещение на гише. В портала "Моето топло" могат електронно да заявят промяна на прогнозен дял, смяна на уредите за дялово измерване, като се възползват от тези специални предложения или поискат копие на изравнителна сметка, ако са клиенти на Дялово разпределение на Топлофикация София. Както и досега в "Моето топло" всички абонати могат да открият услуги като промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания и др.
Дружеството продължава изграждането на нова визия в обслужването на клиентите в съответствие със съвременните тенденции за постигане на още по-добра клиентска удовлетвореност. Всички електронни услуги са разработени със сигурен процес по идентификация на клиента, чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление. Модулът дава възможност да се заяви и проследи статуса на исканата услуга, да се заплатят онлайн дължимите такси, както и да се получи междувременна обратна връзка по заявление.
Допълнителна информация и съдействие за регистрация или подаване на заявление клиентите може да получат на тел. 0700 11 111 или на имейл info@toplo.bg.
Водещи
-
„Виена Шьонбрун Оркестра“ с трети концерт в София
Австрийските музиканти пристигат с нов празничен репертоар и специална програма, вдъхновена от...
20.11 | 19:15
Най-четени
-
ГЕРБ предлага коледните добавки за пенсионерите, които са под прага на бедност, да бъдат 120 лв
. Това съобщи в кулоарите на парламента лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов.
20.11 | 10:45
-
Служители в администрациите протестират в цялата страна, настояват за ръст на заплатите с 20%
Ирина Ангелова допълва, че ниските доходи ги принуждават постоянно да се лишават и да търсят...
20.11 | 11:45
-
Рецепционисти вече получават до 3000 лева, а хотелските мениджъри – до 120 000 евро годишно
Особено внимание той отделя на нарастващите заплати в бранша, които според него стоят в...
20.11 | 12:45
-
Колко дълго издържат яйцата в хладилника?
По-специално експертът по храните Закари Картрайт обясни колко дълго всъщност издържат яйцата...
20.11 | 11:59