В центровете за обслужване на Топлофикация София вече работи единна резервационна система 15.04 | 16:15
Тя ще осигури комфорт на посетителите и ще оптимизира времето им за индивидуално обслужване, в зависимост от избраната от тях услуга

В центровете за обслужване на Топлофикация София вече работи единна резервационна система, съобщиха от пресцентъра на дружетсвото.
Тя ще осигури комфорт на посетителите и ще оптимизира времето им за индивидуално обслужване, в зависимост от избраната от тях услуга. В допълнение към това се предоставя възможност клиентите да резервират дата и час за посещение дистанционно, чрез сайта на дружеството. Само с няколко клика, през лесен и достъпен интерфейс, потребителите могат да заявят посещение в най-удобния времеви диапазон и клиентски център.
Топлофикация София напомня на своите клиенти, че чрез сайта на дружеството са достъпни и голям брой електронни услуги, с които могат да спестят време и да избегнат посещение на гише. В портала "Моето топло" могат електронно да заявят промяна на прогнозен дял, смяна на уредите за дялово измерване, като се възползват от тези специални предложения или поискат копие на изравнителна сметка, ако са клиенти на Дялово разпределение на Топлофикация София. Както и досега в "Моето топло" всички абонати могат да открият услуги като промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания и др.
Дружеството продължава изграждането на нова визия в обслужването на клиентите в съответствие със съвременните тенденции за постигане на още по-добра клиентска удовлетвореност. Всички електронни услуги са разработени със сигурен процес по идентификация на клиента, чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление. Модулът дава възможност да се заяви и проследи статуса на исканата услуга, да се заплатят онлайн дължимите такси, както и да се получи междувременна обратна връзка по заявление.
Допълнителна информация и съдействие за регистрация или подаване на заявление клиентите може да получат на тел. 0700 11 111 или на имейл info@toplo.bg.
Водещи
-
Путин се надява, че мирните преговори между Русия и Украйна ще продължат
Той каза, че първоначалната реакция на Украйна на предложението за създаване на двустранни...
01.08 | 17:59
-
Българските държавни железници издадоха остра позиция относно зачестилите случаи на силно замърсяване на влаковете от страна на пътниците
Финансови последици за превозвача
01.08 | 17:40
-
По-малко загинали, но повече тежко ранени при катастрофи през 2024 година
Критики към работата на институциите
01.08 | 17:20
-
9 деца от София, дошли на спортен лагер във Варна, са със стомашно-чревно разстройство
Децата са на възраст между 7 и 12 години. Настанени са в семеен хотел в града.
01.08 | 17:00
Най-четени
-
Митко Павлов написа хаплив коментар за Димо Алексиев, Ралица Паскалева му отговори
Ралица Паскалева по-късно изясни в коментар, че не оправдава действията на Алексиев, а...
01.08 | 11:59
-
Започва Богородичният пост - един от четирите многодневни периоди на въздържание в православния календар
Богородичен параклис
01.08 | 09:15
-
Годжи: Слави Трифонов спаси малкия ми син!
Годжи разказва как записването му в музикалното училище в Плевен изцяло преобръща живота му.
01.08 | 12:15
-
Киселова: Опозицията търси начин за консолидация
"Темата а КПК минава от едната крайност в другата, от това да изберем най-читавите хора до...
01.08 | 11:30