В центровете за обслужване на Топлофикация София вече работи единна резервационна система 15.04 | 16:15
Тя ще осигури комфорт на посетителите и ще оптимизира времето им за индивидуално обслужване, в зависимост от избраната от тях услуга

В центровете за обслужване на Топлофикация София вече работи единна резервационна система, съобщиха от пресцентъра на дружетсвото.
Тя ще осигури комфорт на посетителите и ще оптимизира времето им за индивидуално обслужване, в зависимост от избраната от тях услуга. В допълнение към това се предоставя възможност клиентите да резервират дата и час за посещение дистанционно, чрез сайта на дружеството. Само с няколко клика, през лесен и достъпен интерфейс, потребителите могат да заявят посещение в най-удобния времеви диапазон и клиентски център.
Топлофикация София напомня на своите клиенти, че чрез сайта на дружеството са достъпни и голям брой електронни услуги, с които могат да спестят време и да избегнат посещение на гише. В портала "Моето топло" могат електронно да заявят промяна на прогнозен дял, смяна на уредите за дялово измерване, като се възползват от тези специални предложения или поискат копие на изравнителна сметка, ако са клиенти на Дялово разпределение на Топлофикация София. Както и досега в "Моето топло" всички абонати могат да открият услуги като промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания и др.
Дружеството продължава изграждането на нова визия в обслужването на клиентите в съответствие със съвременните тенденции за постигане на още по-добра клиентска удовлетвореност. Всички електронни услуги са разработени със сигурен процес по идентификация на клиента, чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление. Модулът дава възможност да се заяви и проследи статуса на исканата услуга, да се заплатят онлайн дължимите такси, както и да се получи междувременна обратна връзка по заявление.
Допълнителна информация и съдействие за регистрация или подаване на заявление клиентите може да получат на тел. 0700 11 111 или на имейл info@toplo.bg.
Водещи
-
Шефът на МИ6: Няма абсолютно никакви доказателства, че Путин иска мирни преговори
Мур, който ще се оттегли от поста си в края на септември, се възползва от прощалната си реч,...
19.09 | 17:59
-
Атанас Запрянов: ВВС са готови за защита от дронове
Проекти за модернизация до 2032 година
19.09 | 17:40
-
КНСБ отчита драстични разлики при ориз, млечни продукти и плодове за август 2025
Динамика на цените през август
19.09 | 17:20
-
НОИ: Нито една пенсия няма да бъде намалена от 1 януари
Омбудсманът Велислава Делчева предупреди присъстващите за възможни телефонни измами, свързани...
19.09 | 17:05
Най-четени
-
Даниел Митов: Никой няма право да докосва полицай
Той бе запитан дали полицаите са уморени и недостатъчно обучени във връзка с трагичния...
19.09 | 14:15
-
Бойко Борисов с критика към Делян Пеевски: Никой не си е самодостатъчен
Борисов направи предложение от МОН да забранят излъчването на пленарните заседания, защото се...
19.09 | 09:59
-
Сменяме личния лекар по-лесно
Регистрационната форма за избор на личен лекар ще претърпи техническа преработка, като се...
19.09 | 11:59
-
Валерия Велева: Радев блокира държавата. Нови избори ще покажат същата картина
На ПП им трябва да разширят подкрепата, допълни тя.
19.09 | 12:15