Вече няма да оглушаваме, когато пускат рекламите 20.11 | 14:04

Защото силата на звука на рекламите по ТВ-то и радиото ще бъде намалена

От Кремена Бедерева

Силата на звука на рекламите по телевизията и радиото ще бъде намалена. Това ще бъде регулирано с промяна в Закона за радиото и телевизията. Това каза Даниела Петрова, председател на парламентарната комисия по култура, гражданското общество и медии, цитирана от БТА.

По думите на Петрова с приемането на поправката рекламите вече няма да звучат по-силно в сравнение с останалите предавания.

"Възникнали са социални взаимоотношения, които изискват регламентация на нивото на звука на рекламите. Аз съм убеден в това, че тази дразнеща разлика в звука не е в полза и на търговския ефект на рекламите.

За това не виждам никаква причина да усложняваме механизма, по който това да се регулира, освен най-простия, който е възприет и който по-бързо ще даде резултат, защото няма съмнение, че в България няма да стане по пътя на някакви чисто доброволни взаимоотношения и влизане в договорни отношения между гилдии и т.н.”, коментира преди дни председателят на Съвета за електронни медии (СЕМ) Георги Лозанов.

Водещи

Най-четени