Видеоновини ще представят Деветата световна среща на българските медии 02.10 | 11:15

Темата на деветото издание на традиционната медийна среща е „Медиите и националните каузи”

От Кремена Бедерева

За първи път най-интересното от работата на срещата на българските журналисти от цял свят, организирана от БТА, ще бъде представено чрез видеоновини и излъчвано директно онлайн.

Топ екип е ангажиран с живото отразяване на най-значимия медиен форум у нас. Утвърдената журналистка Пепа Витанова и операторът Мартин Димитров ще пренесат енергията на събитието до всички желаещи да станат съпричастни към значимия дебат за новите национални каузи.

Темата на деветото издание на традиционната медийна среща е "Медиите и националните каузи”. Представители на четвъртата власт от цял свят ще обсъждат идеите си за развитието на страната. В дискусиите ще се включат също интелектуалци, експерти, известни публични фигури.

С видеоматериалите от медийната среща БТА стартира своя най-нов проект – видеоновини. Националната информационна агенция разширява пилотно своя обхват, вярна на принципа на агенционната журналистика за светкавично и достоверно отразяване на най-важното от мястото на събитието.

Видеоматериалите от медийната среща ще бъдат предоставяни безплатно на всички електронни и онлайн медии, заинтересовани да информират своите потребители за работата на форума.

45 представители на медии от над 20 държави са регистрирани за участие в Деветата медийна среща, организирана от БТА и Асоциацията на българските медии по света. Официалното откриване на срещата ще бъде на 14 октомври в София, а работната програма ще продължи до 17 октомври в Пловдив и Велико Търново.

Участниците ще обсъждат променената социална среда в България и ролята на медиите в нея и ще търсят отговор на въпросите кои са днешните български каузи и как медиите могат да работят за тяхното осъществяване.

Акцент в програмата ще бъдат дебати за социалните мрежи като нови медии и пространство за изява на гражданското общество, както и за толерантността и обществената функция на медиите. Националните кампании на бизнеса в социалната сфера, образованието и здравеопазването също ще попаднат във фокуса на внимание на дискусиите.

 

Водещи

Най-четени