Заключиха недоволни туристи в хотел в Лозенец 22.07 | 10:53

Потърпевшите се оплакали от лошите условия

От Десислава Маданска

Недоволни от почивката си туристи останаха заключени в хотел в Лозенец. Според потърпевшите причина за крайните мерки, предприети от управителя, било тяхно оплакване в Комисията за защита на потребителите (КЗП), информира bTV.

По думите на управителя на хотела в комплекса Денка Тошмакова, вратата е била заключена в интерес на гостите, а за тези, които са искали да излязат, имало телефон.

"Просто колежката в момента го сменяше, защото ние се редуваме, телефонът е през цялото време отвън и отвътре се чете”, добави тя.

"Не успях по никакъв начин да се свържа с никой от хотела. Бяхме заложници. Ние излизахме да се веселим и на вечеря. Ако на някой му беше станало лошо, може би нямаше в момента да говори тука", разказва летовникът Александър Стоянов.

Той допълва, че "след като запазихме бележките, които ни бяха предоставени от дамата и казахме, че ще ги представим да оплачем пред различните институции, тя каза да си запазим бележките за "оня свят”, имаше още няколко безброй обиди и безброй квалификации като непристойно поведение”.

Одисеята на летовниците започнала още с пристигането в курорта, когато се оказало, че направените резервации се дублирали. От сайта посредник им обещали като компенсация да ги настанят където пожелаят.

Гостите избират въпросния хотел, в който последствие остават заключени, но бързо разбират, че той не отговарял на идеята им за почивка, бил отдалечен от морския бряг и далеч от нощния живот в Лозенец.

От сайта потърпевшите знаят, че хотелът е три звезди. Според тях обаче условията и базата не отговарят на тази категория. Затова подават жалба в Комисията за защита на потребителите. "Бяха изпратени два екипа за проверка на въпросния обект и към момента на проверката и по време на самата проверка не бе представено удостоверение за категоризация или временно такова за открита процедура за категоризиране. Това е все едно да караш без шофьорска книжка, нещо такова, ако мога да направя аналог", коментира Николай Стойков, който е директор на КЗП-Бургас.

В отговор от хотела заплашили, че ще изхвърлят багажа на гостите си в морето. Наложила се и намеса на полицията на място, като в момента вече и двете страни са предупредителни протоколи.

Въпреки неразбориите, туристите настояли да продължат почивката си именно в този хотел.

Водещи

Най-четени