Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите. 17.10 | 09:45
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.
Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите.
Вчера сутринта задръстването по "Черни Връх" достигна "Околовръстния път", а стигането до центъра на града е отнемало на водачите между 50 и 70 минути.
Очевидно разширяването на бул. "Филип Кутев" предизвиква трудности, но с какви мерки Столична община облекчава трафика?
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.
"Дори през деня вече задръстването е много сериозно. За съжаление, алтернативните маршрути са направо невъзможни. Уличките в квартала са двупосочни, много тесни, има паркирани автомобили, което е просто абсурдно. В един момент, някой колеблив шофьор затапва цялата схема и става драматично. Толкова силно задръстването стана преди 5-7 дни, когато започна вече долу преустройството на самото кръстовище до търговския център", разказа Светла Онгузова, жител на "Драгалевци".
"Задръстванията, които виждаме в София, не само на този булевард, но и на много други булеварди, причините са комплексни. Има обективни, има и субективни причини. Лошото е, че обективната причина е само една - че София е предвидена да бъде с не повече от 500 000 жители, а в момента населението на София е над милион и половина. По принцип, организацията на движението в цяла София е под всякаква критика. Светофарните уредби не са настроени съгласно трафика и считам, че следва всичко да бъде преустроено. И всяко едно кръстовище може с около 30% да се увеличи неговата пропускателна способност, ако се вземат необходимите и адекватни мерки. Това кръстовище е показателно за неспособността на Софийска община, а и на колегите от КАТ, да направят една добра организация на движението", категоричен е инженер Ясен Ишев, пътен експерт.
БНТ потърси позицията на "Пътна полиция" към СДВР. Те казаха, че действително временна организация е съгласувана с тях от общината. Тя е с обхват, по думите на СДВР, до 20 октомври, а относно маркировката и знаците за временната организация, те не са в компетентността на "Пътна полиция", а на собственика на пътя.
Собственик на пътя е Столична община. БНТ потърси и покани за участие в дискусията Столична община, откъдето не отговориха на поставените въпроси, а изпратиха позиция. В нея се посочва, че движението в района се подпомага дистанционно от операторите на Столична община през центъра за управление на трафика чрез дистанционно управление на светофарите, като се следи трафика в реално време.
Водещи
-
Румен Гайтански излиза на свобода срещу 250 000 лв.
От офисите на Гайтански са иззети и всички документи, които са относими към разследването...
17.10 | 11:30
-
За периода 2017 - 2023 г. специални разузнавателни средства са използвани срещу 15 магистрати
"По разпореждане на и.ф. главен прокурор на Република България още през м. март 2024 г. е...
17.10 | 11:15
-
Шефът на НАСА идва в България, среща се с президента Радев
Нелсън ще се срещне с висши официални лица от двете страни, включително Марчел Чолаку,...
17.10 | 10:59
-
Терзиев: Задръствания ще продължи да има, докато този град продължи да се развива
От една страна чувам, че заради многото ремонти и строителство имало огромно задръстване, от...
17.10 | 10:31
Най-четени
-
Държавата дава безвъзмездно 706 милиона лева, за да купи климатици за домакинствата
706 млн. делено на 1500 лева за климатик са около 470 000 климатика.
17.10 | 08:45
-
Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите.
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.
17.10 | 09:45
-
Фатална грешка убила изчезналата в София Биляна
Според нея в конкретния случай е правилно направена консултация, но не е трябвало жената да...
17.10 | 09:59