Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите. 17.10 | 09:45
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.
Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите.
Вчера сутринта задръстването по "Черни Връх" достигна "Околовръстния път", а стигането до центъра на града е отнемало на водачите между 50 и 70 минути.
Очевидно разширяването на бул. "Филип Кутев" предизвиква трудности, но с какви мерки Столична община облекчава трафика?
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.
"Дори през деня вече задръстването е много сериозно. За съжаление, алтернативните маршрути са направо невъзможни. Уличките в квартала са двупосочни, много тесни, има паркирани автомобили, което е просто абсурдно. В един момент, някой колеблив шофьор затапва цялата схема и става драматично. Толкова силно задръстването стана преди 5-7 дни, когато започна вече долу преустройството на самото кръстовище до търговския център", разказа Светла Онгузова, жител на "Драгалевци".
"Задръстванията, които виждаме в София, не само на този булевард, но и на много други булеварди, причините са комплексни. Има обективни, има и субективни причини. Лошото е, че обективната причина е само една - че София е предвидена да бъде с не повече от 500 000 жители, а в момента населението на София е над милион и половина. По принцип, организацията на движението в цяла София е под всякаква критика. Светофарните уредби не са настроени съгласно трафика и считам, че следва всичко да бъде преустроено. И всяко едно кръстовище може с около 30% да се увеличи неговата пропускателна способност, ако се вземат необходимите и адекватни мерки. Това кръстовище е показателно за неспособността на Софийска община, а и на колегите от КАТ, да направят една добра организация на движението", категоричен е инженер Ясен Ишев, пътен експерт.
БНТ потърси позицията на "Пътна полиция" към СДВР. Те казаха, че действително временна организация е съгласувана с тях от общината. Тя е с обхват, по думите на СДВР, до 20 октомври, а относно маркировката и знаците за временната организация, те не са в компетентността на "Пътна полиция", а на собственика на пътя.
Собственик на пътя е Столична община. БНТ потърси и покани за участие в дискусията Столична община, откъдето не отговориха на поставените въпроси, а изпратиха позиция. В нея се посочва, че движението в района се подпомага дистанционно от операторите на Столична община през центъра за управление на трафика чрез дистанционно управление на светофарите, като се следи трафика в реално време.
Водещи
-
Златен дъжд се посипва върху щерката на емблематична наша журналистка, починала наскоро
Неда, дъщерята на топ журналистката Маргарита Михнева от брака й с тенисиста Петър Михнев,...
25.12 | 14:59
-
Валежи от сняг и виелици по места прогнозират синоптиците
Обилни снеговалежи в Северна България
25.12 | 14:40
-
Пет общини в област Ловеч останаха без електричество
Критична е обстановката и в Кюстендилска област, където над 10 села в планинската част на...
25.12 | 14:20
-
Българските политици отправиха пожелания за Рождество Христово
Премиерът Димитър Главчев пожела преди всичко здраве
25.12 | 13:59
Най-четени
-
Честито Рождество Христово!
По улиците тръгват коледари, които тропат по вратите на къщите и пеят „Бог се роди, Коледо“.
25.12 | 09:00
-
Обявиха оранжев и жълт код
Единствено за две области няма предупреждение - Кюстендил и Благоевград.
25.12 | 09:40
-
Зоните за почасово платено паркиране в София няма да работят на 25 и 26 декември
Преди дни от Столичната община съобщиха за промяна на организацията на движението на градския...
25.12 | 10:40