Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите. 17.10 | 09:45
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.

Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите.
Вчера сутринта задръстването по "Черни Връх" достигна "Околовръстния път", а стигането до центъра на града е отнемало на водачите между 50 и 70 минути.
Очевидно разширяването на бул. "Филип Кутев" предизвиква трудности, но с какви мерки Столична община облекчава трафика?
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.
"Дори през деня вече задръстването е много сериозно. За съжаление, алтернативните маршрути са направо невъзможни. Уличките в квартала са двупосочни, много тесни, има паркирани автомобили, което е просто абсурдно. В един момент, някой колеблив шофьор затапва цялата схема и става драматично. Толкова силно задръстването стана преди 5-7 дни, когато започна вече долу преустройството на самото кръстовище до търговския център", разказа Светла Онгузова, жител на "Драгалевци".
"Задръстванията, които виждаме в София, не само на този булевард, но и на много други булеварди, причините са комплексни. Има обективни, има и субективни причини. Лошото е, че обективната причина е само една - че София е предвидена да бъде с не повече от 500 000 жители, а в момента населението на София е над милион и половина. По принцип, организацията на движението в цяла София е под всякаква критика. Светофарните уредби не са настроени съгласно трафика и считам, че следва всичко да бъде преустроено. И всяко едно кръстовище може с около 30% да се увеличи неговата пропускателна способност, ако се вземат необходимите и адекватни мерки. Това кръстовище е показателно за неспособността на Софийска община, а и на колегите от КАТ, да направят една добра организация на движението", категоричен е инженер Ясен Ишев, пътен експерт.
БНТ потърси позицията на "Пътна полиция" към СДВР. Те казаха, че действително временна организация е съгласувана с тях от общината. Тя е с обхват, по думите на СДВР, до 20 октомври, а относно маркировката и знаците за временната организация, те не са в компетентността на "Пътна полиция", а на собственика на пътя.
Собственик на пътя е Столична община. БНТ потърси и покани за участие в дискусията Столична община, откъдето не отговориха на поставените въпроси, а изпратиха позиция. В нея се посочва, че движението в района се подпомага дистанционно от операторите на Столична община през центъра за управление на трафика чрез дистанционно управление на светофарите, като се следи трафика в реално време.
Водещи
-
Иде нов дълъг уикенд: Как да го "разтегнете" до 9 дни?
Месец май е пълен с почивни и неучебни дни
11.05 | 18:00
-
През август започва ремонтът на отсечката, на която загина Сияна
Магистрала "Хемус" ще бъде завършена до края на 2029 г., обеща министър Иванов
11.05 | 17:40
-
За 15 години цените на лекарствата са скочили 10 пъти
28 пъти са нараснали злоупотребите в здравната сфера
11.05 | 17:20
-
Турция е готова да бъде домакин на преговори между Русия и Украйна
Това е заявил рдоган в телефонни разговори с Путин и Макрон
11.05 | 17:00
Най-четени
-
Честваме Светите равноапостоли и просветители Кирил и Методий
Вижте кой има Имен ден днес
11.05 | 08:37
-
Божидар Божанов: Още следващата седмица можем да отхвърлим референдума в пленарна зала
Според съпредседателя на ДБ това е "една от многото заблуди, които е направил президентът",...
11.05 | 14:00
-
Георги Харизанов: Референдум сега е като да питаме "за" или "против" Аспарух да пресече Дунава
"Голямата цел и идея е в един момент Румен Радев да се позиционира като човека на народа",...
11.05 | 13:20
-
Костадинов: Уведомихме нашите т. нар. партньори, че управляващите фалшифицират инфлацията
Трябва да има референдум и затова се радваме, че президентът се вслуша в призивите на...
11.05 | 16:20