Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите. 17.10 | 09:45
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.

Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите.
Вчера сутринта задръстването по "Черни Връх" достигна "Околовръстния път", а стигането до центъра на града е отнемало на водачите между 50 и 70 минути.
Очевидно разширяването на бул. "Филип Кутев" предизвиква трудности, но с какви мерки Столична община облекчава трафика?
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.
"Дори през деня вече задръстването е много сериозно. За съжаление, алтернативните маршрути са направо невъзможни. Уличките в квартала са двупосочни, много тесни, има паркирани автомобили, което е просто абсурдно. В един момент, някой колеблив шофьор затапва цялата схема и става драматично. Толкова силно задръстването стана преди 5-7 дни, когато започна вече долу преустройството на самото кръстовище до търговския център", разказа Светла Онгузова, жител на "Драгалевци".
"Задръстванията, които виждаме в София, не само на този булевард, но и на много други булеварди, причините са комплексни. Има обективни, има и субективни причини. Лошото е, че обективната причина е само една - че София е предвидена да бъде с не повече от 500 000 жители, а в момента населението на София е над милион и половина. По принцип, организацията на движението в цяла София е под всякаква критика. Светофарните уредби не са настроени съгласно трафика и считам, че следва всичко да бъде преустроено. И всяко едно кръстовище може с около 30% да се увеличи неговата пропускателна способност, ако се вземат необходимите и адекватни мерки. Това кръстовище е показателно за неспособността на Софийска община, а и на колегите от КАТ, да направят една добра организация на движението", категоричен е инженер Ясен Ишев, пътен експерт.
БНТ потърси позицията на "Пътна полиция" към СДВР. Те казаха, че действително временна организация е съгласувана с тях от общината. Тя е с обхват, по думите на СДВР, до 20 октомври, а относно маркировката и знаците за временната организация, те не са в компетентността на "Пътна полиция", а на собственика на пътя.
Собственик на пътя е Столична община. БНТ потърси и покани за участие в дискусията Столична община, откъдето не отговориха на поставените въпроси, а изпратиха позиция. В нея се посочва, че движението в района се подпомага дистанционно от операторите на Столична община през центъра за управление на трафика чрез дистанционно управление на светофарите, като се следи трафика в реално време.
Водещи
-
България е световен шампион по волейбол за девойки до 19 години
Тимът ни детронира актуалните шампионки от САЩ
13.07 | 22:45
-
Татяна Дончева: Стига с тази инфантилност
Трябва да се постигне обединение на добрите сили, смята тя
13.07 | 18:00
-
Роботите и ИИ ще доминират световната икономика в рамките на едно поколение
Това твърди футуристът д-р Адам Дор, като подчертава, че на мушката е човешкият труд
13.07 | 17:40
Най-четени
-
Изненада: Борисов се появи в Приморско (ВИДЕО)
Защо точно този ден се избра за ареста на кмета на Варна, сложиха катран в кацата с мед, заяви...
13.07 | 12:00
-
Шокиращи разкрития за катастрофата с пияната Дебора
Молдовката, шофирала пометената от певицата кола, с разкрития за инцидента
13.07 | 10:40
-
Групата на "Обнови Европа" в ЕП осъжда ареста на Благомир Коцев
Те заявяват, че в България има атаки срещу демократичните институции и върховенството на...
13.07 | 10:00
-
Голямата щерка на Жени Живкова се омъжва за милионер
Сватбеното тържество е планирано за началото на септември в Лозенец край морето
13.07 | 15:00