Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите. 17.10 | 09:45
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.

Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите.
Вчера сутринта задръстването по "Черни Връх" достигна "Околовръстния път", а стигането до центъра на града е отнемало на водачите между 50 и 70 минути.
Очевидно разширяването на бул. "Филип Кутев" предизвиква трудности, но с какви мерки Столична община облекчава трафика?
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.
"Дори през деня вече задръстването е много сериозно. За съжаление, алтернативните маршрути са направо невъзможни. Уличките в квартала са двупосочни, много тесни, има паркирани автомобили, което е просто абсурдно. В един момент, някой колеблив шофьор затапва цялата схема и става драматично. Толкова силно задръстването стана преди 5-7 дни, когато започна вече долу преустройството на самото кръстовище до търговския център", разказа Светла Онгузова, жител на "Драгалевци".
"Задръстванията, които виждаме в София, не само на този булевард, но и на много други булеварди, причините са комплексни. Има обективни, има и субективни причини. Лошото е, че обективната причина е само една - че София е предвидена да бъде с не повече от 500 000 жители, а в момента населението на София е над милион и половина. По принцип, организацията на движението в цяла София е под всякаква критика. Светофарните уредби не са настроени съгласно трафика и считам, че следва всичко да бъде преустроено. И всяко едно кръстовище може с около 30% да се увеличи неговата пропускателна способност, ако се вземат необходимите и адекватни мерки. Това кръстовище е показателно за неспособността на Софийска община, а и на колегите от КАТ, да направят една добра организация на движението", категоричен е инженер Ясен Ишев, пътен експерт.
БНТ потърси позицията на "Пътна полиция" към СДВР. Те казаха, че действително временна организация е съгласувана с тях от общината. Тя е с обхват, по думите на СДВР, до 20 октомври, а относно маркировката и знаците за временната организация, те не са в компетентността на "Пътна полиция", а на собственика на пътя.
Собственик на пътя е Столична община. БНТ потърси и покани за участие в дискусията Столична община, откъдето не отговориха на поставените въпроси, а изпратиха позиция. В нея се посочва, че движението в района се подпомага дистанционно от операторите на Столична община през центъра за управление на трафика чрез дистанционно управление на светофарите, като се следи трафика в реално време.
Водещи
-
Ако има искане, България ще даде въздушен коридор на руския президент, за да стигне до Будапеща
Това стана ясно от думите на министъра на външните работи Георг Георгиев, казани по време на...
20.10 | 18:00
-
18,6% ръст на минималните тарифи искат таксметровите организации
Промяната ще бъде гласувана в четвъртък
20.10 | 17:45
-
Металдетекторни рамки на входа на моловете предлагат от СДВР
Директорът на СДВР Любомир Николов допълни, че ще продължи полицейското присъствие пред...
20.10 | 17:30
-
Врачка казала на Светлана Василева, че има открадната сестра
Блондинката вярва на астроложките, които ѝ предрекли както провалите, така и това, че 2026 ще...
20.10 | 17:15
Най-четени
-
15-годишно момче почина, след като беше намушкано в столичен мол
Часове по-късно предполагаемият извършител е бил задържан
20.10 | 09:00
-
Двама задържани за номушканото момче в мол в София
15-годишният тийнейджър почина в болница
20.10 | 11:16
-
И днес българският държавен глава беше с цивилен автомобил
Продължава визитата на унгарския президент у нас
20.10 | 12:59
-
Заради гонка с 260 км/ч: Загина невинен шофьор
Това обявиха от Сдружение "Ангели на пътя"
20.10 | 15:15