Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите. 17.10 | 09:45
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.

Километрични задръствания по бул. "Черни връх" в София продължават да тестват нервите на шофьорите.
Вчера сутринта задръстването по "Черни Връх" достигна "Околовръстния път", а стигането до центъра на града е отнемало на водачите между 50 и 70 минути.
Очевидно разширяването на бул. "Филип Кутев" предизвиква трудности, но с какви мерки Столична община облекчава трафика?
Задръстванията в района вече не са само в пиковите часове.
"Дори през деня вече задръстването е много сериозно. За съжаление, алтернативните маршрути са направо невъзможни. Уличките в квартала са двупосочни, много тесни, има паркирани автомобили, което е просто абсурдно. В един момент, някой колеблив шофьор затапва цялата схема и става драматично. Толкова силно задръстването стана преди 5-7 дни, когато започна вече долу преустройството на самото кръстовище до търговския център", разказа Светла Онгузова, жител на "Драгалевци".
"Задръстванията, които виждаме в София, не само на този булевард, но и на много други булеварди, причините са комплексни. Има обективни, има и субективни причини. Лошото е, че обективната причина е само една - че София е предвидена да бъде с не повече от 500 000 жители, а в момента населението на София е над милион и половина. По принцип, организацията на движението в цяла София е под всякаква критика. Светофарните уредби не са настроени съгласно трафика и считам, че следва всичко да бъде преустроено. И всяко едно кръстовище може с около 30% да се увеличи неговата пропускателна способност, ако се вземат необходимите и адекватни мерки. Това кръстовище е показателно за неспособността на Софийска община, а и на колегите от КАТ, да направят една добра организация на движението", категоричен е инженер Ясен Ишев, пътен експерт.
БНТ потърси позицията на "Пътна полиция" към СДВР. Те казаха, че действително временна организация е съгласувана с тях от общината. Тя е с обхват, по думите на СДВР, до 20 октомври, а относно маркировката и знаците за временната организация, те не са в компетентността на "Пътна полиция", а на собственика на пътя.
Собственик на пътя е Столична община. БНТ потърси и покани за участие в дискусията Столична община, откъдето не отговориха на поставените въпроси, а изпратиха позиция. В нея се посочва, че движението в района се подпомага дистанционно от операторите на Столична община през центъра за управление на трафика чрез дистанционно управление на светофарите, като се следи трафика в реално време.
Водещи
-
ООН прогнозира: 3,5 милиона души ще има в Бългрия през 2100 г.
Според доклада Китай, Германия, Япония и Русия вече са достигнали своя пик, а населението им...
13.08 | 21:00
-
Зеленски: Украйна и лидерите от ЕС се споразумяха с Тръмп за пет ключови принципа
Украинският държавен глава разкри подробности от срещата между европейските лидери и Тръмп в...
13.08 | 20:45
-
Прокуратурата и МРРБ проверяват сигнал за допълнителни възнаграждения в АПИ
Той е подаден през юни
13.08 | 20:30
-
Извънредни мерки по контрол на трафика в Гърция
Регулирано е движението на входовете и изходите на големите градове, където трафикът е много...
13.08 | 20:15
Най-четени
-
След 33 дни ваканция депутатите ще получат увеличени заплати
С допълнителните плащания, произтичащи от трудовия стаж на държавния глава Румен Радев, сумата...
13.08 | 11:30
-
Трима от „Наглите” изчезнаха мистериозно, издирват ги
Прокопи Прокопиев - Културиста, Ивайло Евтимов - Йожи и Даниел Димитров - Релето са в...
13.08 | 13:45
-
Мъж заключил жена си в апартамент в София и я пребивал
Според държавното обвинение той удрял и ритал жертвата в главата и тялото
13.08 | 13:20