Лозанов: Битката по-скоро е корпоративен вот и купен вот срещу медийно влияние 10.06 | 13:10
Българският избирател не се поддава лесно на негативни кампании, смята експертът

"Това влияние, което не минава през медиите е скрито и за жалост и е една много негативна тенденция". Това каза председателят на СЕМ Георги Лозанов на представянето на резултатите от наблюдението върху програмите на доставчици на медийни услуги за отразяване на предизборната кампания и изборния ден.
По думите на Лозанов тревожният момент в предизборната кампания не е била вътре в медиите, а е дошла отвън.
"Много ми се иска в следващата капания да се върне ролята на медиите върху формирането на вота. Колко по-малко е контролиран вотът, толкова повече е медийното влияние. Битката по-скоро е корпоративен вот и купен вот срещу медийно влияние", посочи медийният експерт.
Той допълни още, че българският избирател не се поддава лесно на негативни кампании.
"Ако някоя партия атакува остро друга, на гражданите им се струва лицемерно. Казвам го сега като предупреждение за следващата кампания, която наближава. Тази кампания мина като контроли за наближаващата кампания за парламентарни избори", обясни Георги Лозанов.
Водещи
-
И адвокатите започват ефективен протест, искат по-високи заплати
Те ще бойкотират съдилищата
01.06 | 17:20
-
Страхил Ангелов: Лицемерието и обидите изкараха хората, еврото преля чашата
Изходът е оставка на правителството, избори и референдум, смята той
01.06 | 17:00
Най-четени
-
Диляна Гайтанджиева: Твърденията на Грозев са клевети и манипулации, ще заведа дела
Това написа тя във фейсбук профила си след обвинениятана Христо Грозев, че е работила за ГРУ
01.06 | 11:00
-
Страхил Ангелов: Лицемерието и обидите изкараха хората, еврото преля чашата
Изходът е оставка на правителството, избори и референдум, смята той
01.06 | 17:00
-
Пеканов: Послъгват, но важното е депутатската заплата да върви!
Той коментира протеста срещу еврозоната
01.06 | 13:00