Лозанов: Битката по-скоро е корпоративен вот и купен вот срещу медийно влияние 10.06 | 13:10
Българският избирател не се поддава лесно на негативни кампании, смята експертът
"Това влияние, което не минава през медиите е скрито и за жалост и е една много негативна тенденция". Това каза председателят на СЕМ Георги Лозанов на представянето на резултатите от наблюдението върху програмите на доставчици на медийни услуги за отразяване на предизборната кампания и изборния ден.
По думите на Лозанов тревожният момент в предизборната кампания не е била вътре в медиите, а е дошла отвън.
"Много ми се иска в следващата капания да се върне ролята на медиите върху формирането на вота. Колко по-малко е контролиран вотът, толкова повече е медийното влияние. Битката по-скоро е корпоративен вот и купен вот срещу медийно влияние", посочи медийният експерт.
Той допълни още, че българският избирател не се поддава лесно на негативни кампании.
"Ако някоя партия атакува остро друга, на гражданите им се струва лицемерно. Казвам го сега като предупреждение за следващата кампания, която наближава. Тази кампания мина като контроли за наближаващата кампания за парламентарни избори", обясни Георги Лозанов.
Водещи
-
Повече от 15 г. без закон за доброволчеството: Предлагат платен отпуск за доброволци
Форумът е важен, належащ и в точния момент, заяви вицепремиерът.
10.11 | 11:45
-
Безплатни прегледи в София: Над 770 000 души у нас са с диабет, 50% от тях не знаят
Целта на събитието е хората да бъдат по-информирани за важността на профилактиката, както и за...
10.11 | 11:30
-
Златната Боряна Калейн разтопи сърцето на една жена! Уникален жест
Калейн обяви края на спортната си кариера на 9 декември 2024 г.
10.11 | 11:15
Най-четени
-
Нова година: Велинград и Банско се доближават по цени до екзотичните дестинации в чужбина
Съседните държави с по-достъпни оферти
10.11 | 10:15
-
Отчитат 50% спад на регистрираните пчелари
Опасенията са, че сериозно количество мед без доказан произход ще залее пазара.
10.11 | 10:30