Лозанов: Битката по-скоро е корпоративен вот и купен вот срещу медийно влияние 10.06 | 13:10
Българският избирател не се поддава лесно на негативни кампании, смята експертът

"Това влияние, което не минава през медиите е скрито и за жалост и е една много негативна тенденция". Това каза председателят на СЕМ Георги Лозанов на представянето на резултатите от наблюдението върху програмите на доставчици на медийни услуги за отразяване на предизборната кампания и изборния ден.
По думите на Лозанов тревожният момент в предизборната кампания не е била вътре в медиите, а е дошла отвън.
"Много ми се иска в следващата капания да се върне ролята на медиите върху формирането на вота. Колко по-малко е контролиран вотът, толкова повече е медийното влияние. Битката по-скоро е корпоративен вот и купен вот срещу медийно влияние", посочи медийният експерт.
Той допълни още, че българският избирател не се поддава лесно на негативни кампании.
"Ако някоя партия атакува остро друга, на гражданите им се струва лицемерно. Казвам го сега като предупреждение за следващата кампания, която наближава. Тази кампания мина като контроли за наближаващата кампания за парламентарни избори", обясни Георги Лозанов.
Водещи
-
Израел забрани влизането на хуманитарна помощ в Газа
От месеци Израел обвинява „Хамас”, че отклонява и разпределя помощи
16.04 | 19:31
-
Българската баница влезе в топ 5 на световна класация
16.04 | 19:15
Най-четени
-
Ускоряване на инфлацията у нас през март до 4%, забавяне до 2,2% в Еврозоната
Това показват окончателните данни на официалната статистика Евростат
16.04 | 13:31
-
Борисов: Има интерес от американски фирми да се строят центрове за изкуствен интелект у нас
Затова няма да продаваме реакторите на Украйна, каза лидерът на ГЕРБ
16.04 | 16:46