Не взимат всеки за бакшиш 20.07 | 11:14

По-сложни психотестове, въвеждане на пътен данък и отнемане на лиценз при употреба на алкохол готви министърът на транспорта Данаил Папазов

От Гергана Златкова

По-сложни психотестове, въвеждане на пътен данък и отнемане на лиценз при употреба на алкохол готви министърът на транспорта  Данаил Папазов

Поради зачестилите проблеми с таксиметровите шофьори и множеството оплаквания от поведението им от клиенти, Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията ще вземе сериозни мерки още при подбора на кандидатите за длъжността.

Това заяви министърът Данаил Папазов в предаването "Факторът Кошлуков” по TV7.

Ще се проверява как реагират при употребата на алкохол, способни ли са да се контролират желанието си да пият.

"Тестовете трябва да се променят, не са да само с "да” и "не”. Защото в момента има заучени отговори, от което идват и проблемите”, заяви Папазов.

Сред промените, касаещи "бакшишите” са и въвеждане на пътен данък.

Министърът беше категоричен, че ако зависи от него, ако таксиметров шофьор е използвал дори един път алкохол, а след това е качил клиент, то лиценза трябва да му се отнема окончателно.

По въпроса за лошия път до Видин, който поема потока автомобили към "Дунав мост 2”, Папазов потвърди, че се работи по оправянето му, въпреки че сумата, която му е представена като необходима, е 2 милиарда лева.

Проблемите на БДЖ, според министъра са вътрешна и външна задлажнялост. За да се изчисти предприятието, трябва да се започне от продажбата на всички апартаменти, станции, подстанции, гари, които са нейно притежание.

"Работим върху това всеки  да може в даден момент да си закупи онлайн билет, като се предвижда това да става часове преди самото пътуване.

Не трябва да се минава към приватизация на БДЖ. Структурата на товарни превози има потенциал за около 4 милиона зърнени храни, които вървят към двете пристанища във Варна и Русе. Сега обаче няма къде да се съхраняват тези неща.

Да не говорим за какви засдръствания става въпрос на пристанищата във Варна и Бургас. Само че не се работи по логистиката, реално влаковете няма къде да бъдат натоварени. А е далеч по-удобно”, коментира Папазов.

Най-четени