Нови правила ще има за популяризирането на оперативните програми в медиите 08.07 | 18:21

Те трябва да заработят през новия програмен период

От Христина Рафаилова

Нови ясни правила ще важат при възлагане на обществените поръчки за популяризиране на оперативните програми в медиите. Това обеща вицепремиерът Зинаида Златанова след среща с браншовите организации, работещи в сферата на публичността.  Механизмите ще имат за цел да уеднаквят стандартите да има равен достъп на всички, както и реална конкуренция при възлагането на договорите за информация и публичност.  

"До всички участници ще бъде разпространен и вече съществуващият проект на стратегия за информация и публичност за програмния период 2014г. – 2020г. "Отворени сме за предложения и от други организации, които биха искали да я видят. Целта е в края на годината, преди да започне новият програмен период, всички – и правителството, и медиите, и рекламистите – да се чувстваме напълно сигурни и спокойни, че това е пътят, по който ще вървим седем години и това е начинът, по който ще изпълняваме комуникационната стратегия", заяви Златанова. 

Водещи